2012. január 1., vasárnap

Project 2012


Meg akarok változni - több tekintetben is. Nem újkeletű dolog, hiszen lényegében ezért is hoztam létre a blogot. De sajnos nem sok motivációm volt eddig, így az újévi fogadalmamat (remélem ti is fogadtatok meg valami jót :) ! ) fel is használtam a jobb emberré válás érdekében. Azt hiszem egész jó kis gondolatokat állítottam össze, próbáltam a teljesíthetőségre koncentrálni, és arra hogy ne az legyen ,hogy egy hónap után feladom. Nagyon nem szeretném feladni... Jobb emberré szeretnék válni - jelképesen mondva, azt szeretném, ha 2012 a "régi" világom végét jelentené :) ...

Íme a kis listám:

1 - Január - Egyél kevesebb nasit! (főleg vizsgaidőszakban)

2 - Február - Táplálkozz egészségesebben, 6 után már ne egyél!

3- Március - Tornázz többet!

4- Április - Inkább szép művészfilmeket nézz sorozatok helyett! (azért a Family Guy-ról nem fogok lemondani ^^)

5- Május - Minden reggel mondd a tükörbe magadnak - "Meg tudod csinálni!"

6- Június - Tarts egy tisztítókúrát évente legalább egyszer!

7 - Július - Ha tudsz, hetente legalább egyszer próbálj ki valami újat!

8 - Augusztus - Légy igényesebb magaddal és a környezeteddel szemben!

9 - Szeptember - Tanulj többet!

10 - Október - Mutasd ki a hálád jobban, mondd többször hogy köszönöm!

11 - November - Ha valamit elterveztél, akkor hagyj rá időt, és valósítsd meg!

12 - December - Olvass többet (szépirodalmi könyvet), hagyj rá időt - és beszélj választékosabban!

Tizenkét pontom van nekem is, mint a hónapok, nem véletlenül :) - egy hónapnak ugyanis lesz "témája", akkor arra kell jobban ráfeküdnöm, persze a többit sem hanyagolva! Hetente - valószínűleg vasárnap - mindig írok majd egy-egy beszámolót a hétről, de valószínűleg a hét többi napján is fogok valamit írni.

Be kell valljam, hogy nagyon kíváncsi vagyok, rettenetesen izgulok, és fogalmam sincs, hogy vajon fel fogom-e adni, vagy végigviszem. Nagyon szeretném véghezvinni, fontos lenne, hogy azt mondhassam magamról: Meg vagyok elégedve azzal, amit látok!

Esetleg aki szintén szeretne változni, annak javaslom, hogy próbálkozzon meg ezzel, esetleg készítsen egy saját "Project 2012"-t, ha más nem is, de segítsük egymást, adjunk egymásnak erőt (főleg azért, mert nekem biztos nagyon sok erőre lesz szükségem ^^). Javaslom, legyen most ez a hét ennek a "hete" (mármint ha valaki kedvet kapott ilyen nagy fába vágni a fejszéjét :D ), hogy állítsunk fel egy saját listát, ha nem is egész évest, de legalább egy hónapost, ki milyet, kedve szerint :) ! Aki esetleg úgy dönt, hogy kedve lenne egy saját "Project 2012"-höz, az kérem jelezze, nagyon kíváncsi lennék másokéra (plusz rengeteg erőt adna látni a kitartásotokat ^^).

Remélem kedvet kaptatok :) ! Segítsünk egymásnak egy kis összefogással, jobb emberré válni :) !

6 megjegyzés:

  1. Nálunk otthon az előszobai tükör pont szemben van a bejárati ajtóval. Mindig, mikor elmegyek otthonról, mielőtt becsuknám az ajtót, belemosolygok. Akármilyen hangulatom van. Mostanában picit ritkábban, pl ha nem egyedül vagyok, akkor ki szoktam hagyni. De le nem szoknék róla, jól esik a lelkemnek mindig. Ez most a májusról jutott eszembe :)

    VálaszTörlés
  2. Hűű, ez nagyon jól hangzik :) ! Mosollyal kezdeni a napot ^^! Nagyon jó szokás :) !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szorítok! Kíváncsian figyelem majd a bejegyzéseket. :) Bár az a tisztítókúra nem hangzik túl egészségesen... remélem nem vonod meg majd magadtól akkor sem a rendes ételeket!

    VálaszTörlés
  4. 1-2 naposra gondoltam, de nem hiszem hogy sokáig kibírnám kaja nélkül :D ... Tehát, biztos valami olyat fogok választani, amiben lehet valamit enni :D ...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép gondolatok! Nagyon szorítok! Én csak azt fogadtam meg hogy megtanulok főzni:P

    VálaszTörlés
  6. Sorrow néni, nagyon sok sikert kívánok neked!!! Csak finomságokat tessék csinálni ;) :) !

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...