2012. január 21., szombat

Praktika - Fekete rózsa


Ez a fekete rózsa már olyan régóta megvan, hogy még szinte a legelső rendelésemmel érkezett hozzám :) . A webshopban már nem is kapni. Sokáig nem tudtam elképzelni, hogy vajon mi is készülhetne belőle, végül ezen a gyűrűalapon kapta meg "végső" helyét.


Még mindig nem vagyok megelégedve ezzel a gyűrűalappal, de egyszerűen annyira gyönyörű, hogy a képeken nagyon is jól mutat :) ! Kár, hogy a mindennapokra fél az ember felhúzni...


De azt hiszem végül is jól döntöttem, hogy a rózsából gyűrű lett. Eredetileg igazából nyaklánc-medálnak terveztem, de ahhoz túlzottan is kiemelkedik szerintem, gyűrűnek pedig pont ideális :) ! Ráadásul szerintem nagyon is illik ehhez az alaphoz.

Politikamentesen, értünk.

4 megjegyzés:

  1. gyönyörű :) na egy ilyet is elfogadnék :) odavagyok a fekete rózsákért.

    VálaszTörlés
  2. Meg tudom érteni ^^! Én is imádom őket, ezért is zavart annyira lehet, hogy ennek a szegénykének nem volt meg a helye :) ...

    VálaszTörlés
  3. Jajj, ilyet úgy szerettem volna rendelni én is, de mire elszántam magam, eltűnt a kínálatból. Nagyon szép lett, igazán hangulatos :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm ^^!

    Hát, igen, Stenonis, én is pont azt néztem a múltkor hogy már nem volt fekete, így örültem is hogy erre idejekorán lecsaptam :) ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...