2011. október 5., szerda

Praktika - Gyöngyösök is, csipkések is :) ...


Új gépet kapott tesóm, így én is rájárok, és mostanában szebb, jobb minőségű képekkel szolgálhatok :) !!!

Nemrég csináltam két karkötőt, csipkéből, gyöngyből, és gumis damilból, némi fityegőből és persze flitterből :) ...


Egyikük egy ilyen kis egyszerű kis fekete, némi színes közepű fekete virágocskával :) ... Ő még nem a végleges verzió, lehetséges hogy át lesz még alakítva, még nem döntöttem el, hogy jó-e így vagy sem :) ...



Másikuk pedig egy ilyen kis fityegős barnaság :) ...

A hosszú évek rutinját megszakítva, valahogy a barna most besztebb mint a fekete. Érti ezt valaki :) ?

1 megjegyzés:

  1. Ezek naggyon-naggyon jók!!! :) Milyen ötletes!! A barna nekem is picit jobban tetszik, talán a több csüngő-fityegő miatt. De a fekete is nagyon szép a virágokkal és csipkével, csak ott valahogy a gyöngyök kicsit jellegtelenek. Szerintem ha oda is tennél egy-két virágot, vagy valami fityegőt, az is szuper-ász lenne. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...