2011. október 21., péntek

Csakúgy - Minden egy helyen

Ugye nem felejtettétek el a játékomat? (ITT) 
Képzeljétek, már csináltam is egy prototípust, amit hamarosan be is mutatok majd ^^ (azért prototípus, mert még mindig nem rendeltem, de már nagyon tervbe van véve ^^ - és egy gyönyörű, különleges gyöngyöt néztem ki hozzá)!
Ki is próbáltam, felhúztam szerdán, és nagyon tetszett a szaktársaimnak :-) ... Persze először mindenkinek a szalag tetszett meg, mondták is hogy gyönyörű :) ! Így remélem, hogy aki a sorsoláson nyertes lesz, annak is tetszeni fog :) ! (sőt, egyik barátnőm kijelentette, hogy "Ebből a szalagból akarsz nekem valamit csinálni!" :D )


Mostanában sajnos nem volt sem sok időm, sem sok erőm alkotni. És ez rettenetesen bánt :( ...Szó szerint zavar. Ha nem iskolában vagyok - vagy nem arra csinálok valamit -, akkor bizonyosan valami mást kell csinálni (beadandók, zéhákra tanulás, házi feladat :S ...), pedig képzeljétek, van két megrendelésem is ^^! Nagyon büszke vagyok emiatt magamra, tudom, hogy ez most picit egoistán hangzott, de akkor is :) ... Jól eső dolgok ezek, főleg talán azért, mert egy abszolút pozitív visszajelzés. Én nem vagyok - sajnos T_T - kézműves, így mondhatni a saját örömömre alkotok csak, és ha valakinek megtetszik egy alkotásom, akkor az mindig nagy örömmel tölt el ^^!


Komolyan mondom, rossz korba születtem. Legalább párszáz, de minimálisan is 20 évvel később születtem meg, mint kellett volna. Mostanában egyre jobban érzem ezt, egyre jobban szeretem a '80-as évek zenéit. Vagy azért, mert a mostani zenék egyáltalán nem tetszenek, vagy azért mert gyerekkoromban rengeteget hallgattam ezeket a zenéket :) ... Emlékszem, volt egy kazettánk, válogatás zenékkel, és éjjel, lefekvés előtt azt hallgattam, walkmanen X'D ... Úristen, ilyenkor érzem magam öregnek :D ! De komolyan mondom, egyre többet fordulok vissza a zene korokban, egyre "messzebbre" nyúlok, hamarosan - ha így haladok - már középkori minnesangerek énekeit fogom hallgatni :D !


Ő az utolsó mára, ígérem :) !  Nem nagyon szoktam nézni a zenei tehetségkutató műsorokat, a mostani X-faktort is azért kezdtem el nézni, mert egyik ismerősöm benne van (az Apollo23-ban a Kumich Tomival egy gimibe jártunk, de ő 2-3 évvel idősebb volt). Miközben néztem, feltűnt még egy énekes is. Komolyan mondom, szerelmes lettem ebbe a hangba! Ilyen gyönyörűségesen mélyet, kellemesen komorat magyarban még szinte sose hallottam! Ráadásul pont Wicked game-et énekel :) ... Komolyan mondom, mióta ezt a selejtező felvételt meghallottam, azóta könyörgöm, hogy ne csináljanak ebből a srácból egy "populáris szart" (már elnézést a kifejezésért), hanem hagyják meg ilyen jónak, ilyen különlegesnek! Komolyan mondom, ez a srác alapítana egy goth(-osabb) bandát, tuti az első sorokban ugrálnék... Megveszek az ilyen mély hangért ^^...

2 megjegyzés:

  1. A zenével én is ugyanúgy vagyok, mint te. Nagyon kevés zene ragad meg mostanság. Most 60-as évek dalai mennek nálam, de vevő vagyok a régebbi zenekre is.
    Kitettem azt a díjam a blogomra, amit tőled kaptam. Szóval most büszkélkedek:-)

    VálaszTörlés
  2. Kövezzetek meg, de én nem nagyon szeretem a 80-as évek zenéit. Vagyis csak keveset. Biztos, mert nekem nincsenek ilyen emlékeim, én csak olyan 15-16 éves koromban kezdtem könnyűzenét hallgatni, akkor pedig már 2000-et írtunk. (Azelőtt meg "beértem" azzal, amit a zeneiskolában tanultam.) Mondjuk az is igaz, hogy könnyűzenében rendkívül válogatós vagyok. De azért a Bryan Adams nagy kedvencem ám! :)

    Ennek a srácnak egyébként tényleg nagyon jó hangja van, engem kifejezetten Elvis-re emlékeztet.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...