2011. október 4., kedd

30 nap Gothoknak - 19. Ossz meg néhány szépség-tippet, és készíts egy fotót a sminkedről!

Hát... ez az egyik legnehezebb feladat, főleg azért, mert 16 éves korom óta nagyjából sose sminkelem magam. És azért, mert láttam, hogy mit tesz a bőrrel a smink. Szerencsére nem magamon. De tényleg szép nők olyan rangyássá és pattanásossá váltak, hogy 1 - megijedtem, 2 - rosszul lettem a pattanásaiktól, rosszabbak voltak, mint a tinifiúk arca :S ... Tényleg nagyon illúzióromboló.
Ezért maximum bulikra sminkelem magam, ott se túl sokat. A kedvencem pedig a viszonylag egyszerű "egyiptomos" vagy cicaszem.

ez sajnos a legidiótább, de a legjobb kép is a sminkemről,
és ha még az arcom többé részét is látnátok X'D...
Na, az tényleg idióta! :D
Esküszöm, rémisztő ez a kép O,O...
Suliba egyébként azért - sem - szeretem magam sminkelni, mert reggelente rengeteget dörzsölöm a szemem, és - természetesen - mindig elkenem a sminkem. Így ha sminkelni is támad kedvem, akkor általában csak egy kis barnát kenek a szememre...

Szépség tipp... Nos, a fentiekből gondolom mindenki sejti, hogy a "szépségápolásban" is eléggé preferálom a természetes(ebb) dolgokat, aki netán régebb óta követi a blogomat, azt tudhatja, hogy szódabikarbóna-mániában szenvedek :) ... Ami nagyon-nagyon bejött, gyönyörűen kitisztította az arcomat, az a következő kombó:

- Rival de Loop arclemosó tej

LINK

- szódabikarbóna, mint arcradír :)

LINK
- Clean and Clear shine control arctonik
LINK
Ezt a hármas kombót szoktam hetente kétszer alkalmazni, úgy hogy hajmosás közben tejjel bekenem az arcom, kicsit várok, lemosom, majd pár perc elteltével szódabikarbóna + pici vízzel leradírozom. Mikor kijövök a kádból akkor szoktam rögtön a Clean and Clearrel lekenni, mert nagyon jól összehúzza a pólusaimat. Komolyan mondom, ez jobban bejött, mint a millió miteszereltávolító kis matyika... :-/

Ezen kívül a szódabikarbónát szoktam még néha a kézmosó szappanba szórni, és úgy dörzsölni át a kezet, de ezt csak nagyon ritkán, kb kéthavonta egyszer, mert utána nagy szép, puha lesz a kéz. Van, hogy tusfürdőbe szórva magamat kenem át vele, néha szoktam a talpamat, ha érzem hogy a bőr kezd a sarkamnál megkeményedni, és azon is nagyon sokat segít.
Volt régebben egy "keverékem", ami szintén nagyon jól sikerült, csak azóta valahogy nem alkalmazom, pedig nem ártana... Ez abból állt, hogy egy kis csészébe beleszórtam egy felbontott kamillatea-filter tartalmát, egy paradicsom belső nedves-magvas részét szórtam bele, kis vízzel összekevertem, majd némi szódabikarbónát szórtam hozzá. A szódabikarbóna hatására (meg gondolom a paradicsom miatt, hiszen az savas benne) az egész felhabzott, és ilyen nagyon puha, szinte hab állagú bőrradír lett belőle, ami tényleg megtette a hatását. Tényleg jó volt szerintem.

Hát, sajnos attól tartok, hogy több szépségápolási tipp nem jut eszembe :) ...

LINK

5 megjegyzés:

  1. Ezt a szódabikarbónát ki fogom próbálni!! :) Köszi a tippet!
    Én se nagyon sminkelem magam egyébként, nem szereti a bőröm.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem próbáld ki, főleg mert nagyon olcsó, egy zacsi olyan 30-40 ft körül van :) ...

    VálaszTörlés
  3. A szódabikarbóna nekem is szimpi :) én nagyon szeretem magam sminkelni, eleve szeretem a szép sminkeket, és a folyamatát is imádom. Viszont én sem szeretném, ha kikezdené a bőrömet, úgyhogy figyelni szoktam rá, hogy ne aludjak el sminkben, meg ha úgy érzem reggel, hogy az arcom nem szeretné (vagy ha késésben vagyok :D), akkor ki is hagyom. Inkább a szememet szoktam, és ha az arcomra is teszek valamit, akkor csak antibakteriális cuccot. A cicaszem a kedvencem nekem is ^^

    VálaszTörlés
  4. Ezt a szódabikarbónás dolgot lehet, hogy én is kipróbálom.
    Én csak egy kis szemceruzát használok, meg Avon-os alapozót (hülye tinédzserkor -.-")
    És ez a kép a szemedrőől:"D ne tuddd meg mennyire szakadtam rajta. Vicces, de egy picit ijesztő is (paranoiás vagyok) -bocsi, de tényleg.
    És köszi a jó tippeket!

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat tényleg, de ez az egyetlen kép, amin jól látszik a sminkem, a többin annyira nem feltűnő ^^" ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...