2011. október 1., szombat

30 nap Gothoknak - 16. Hogyan öltözködsz általában?



Akartam erről képet is, de nem csináltam végül, helyette írok pár összegzést :) ...

Nyáron:
saru - térdig érő vagy földig érő szoknya - egyszerű top

Tavasz-ősz:
baki/körömcipő - térdig érő vagy féltérdig érő szoknya - top/póló - ing

Télen:
baki/csizma - féltérdig érő téli szoknya, néha nadrág - hosszú ujjú, póló - ing/kardigán

Általában van rajtam valami kiegészítő, fülbevaló, karkötő, gyűrű, nyaklánc, de volt már olyan, hogy "meztelen" léptem az utcára, főleg amikor a fülem bedurran :-/ ...
A fő színem egyébként - mint sejthetitek :) - a fekete, valahogy ezekben a ruhákban érzem magam a legjobban :) ! A térd fölötti érő szoknyákat valahogy nem szeretem, picit zavar... talán ha szebb lábaim lennének, akkor szívesebben hordanék ilyesmit :D ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...