2011. október 11., kedd

30 nap Gothoknak - 26 Mutass képeket abból az évből (vagy hónapból, ha új vagy) amikor Goth lettél

Kicsit visszagondolva ezek a képek olyan 2005-2006 táján készültek. Nagyjából akkor lettem "tudatos" goth. 

Ez a legelső "goth" képem, mármint amibe próbáltam némi gótósságot belecsempészni :) , de inkább ilyen "egyiptomi Jan 'dArc" fílingű picikét :) , itt még szinte naponta sminkeltem magam, és még rövid hajam volt, amit hátul mindig felzseléztem, felhaboztam ^^... Szerettem ezt a hajat, de valahogy a hosszú hajtól képtelen lennék érte lemondani :) ... 


Ez a kép Kalocsán készült, Húsvétkor. Nagyon rossz időnk volt, fújt a szél, lógott az eső lába, de mi mégis teraszra ültünk és ott levest meg nutellás palacsintát ettünk :D . Imádom a nutellás palacsintát!
Már nem emlékszem, hogy ki csinálta a képet, de talán tesóm... vagy nem :) ...


Ezen a képen is megtartottam az "egyiptomi Jan d'Arc" style-omat, egy japán gésás képpel. "Multi-kulti" pikcsőr. Akkor is imádtam a cica-szemeket, itt is olyasmi a sminkem :) ...


Ez egy suliban készült kép, már nem emlékszem, hogy miért, de valami miatt nagyon sok időnk volt tesi óra előtt, és ez a "régi" öltözőben készült. Egyébként ez egy teljesen spontán, véletlen kép, mert felülről csináltam egy képet a lányokról, és épp másztam le, amikor elsütötték ezt a képet :D ... De szerintem marha klassz lett. Meg még csinos, vékony alakom van T_T ...


Nagyjából ennyi képet tudok megosztani veletek arról hogy hogyan is néztem ki anno. Rövid haj, smink, hosszú szoknyák, fekete felsők, és persze bakancs, az ékszerek mellett :) ... Ilyesmi volt az én életem 2005-2006 között.

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...