2011. október 7., péntek

Videó - Te hogy cselekedtél volna?

Mint bizonyára tudjátok, nagy előítélet-, diszkrimináció ellenző vagyok :D , azért is tetszett meg talán ez a reklám (egy brüsszeli - ami nem mellesleg az EU és a NATO székhelye is többek között - moziba 148 "kemény, motoros arcot" ültettek be, csupán két üres hellyel)...

... a kérdés csupán az, hogy TE mit tettél volna ebben a helyzetben?



"Milyen sivár az a kor, melyben könnyebb egy atomot szétrombolni, mint egy előítéletet!"
- Albert Einstein

4 megjegyzés:

  1. Beülnék! Nem mintha oda lennék értük, hanem mert megvettem, a jegyet, és enyém a hely. És nem hagyom megfélemlíteni magam senki által!

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez nem semmi. Elég ijesztőek azért, valljuk be. :) Azt hiszem, én is beülnék egyébként, de biztosan felmenne a pulzusom, mikor meglátom őket.

    VálaszTörlés
  3. Ú, hát ez tényleg egy nagyon jó videó! Csak először végig nézve szörnyülködtem, hogy úristen, hogy lehetnek emberek ennyire mocskok, hogy csak azért nem ülnek be, mert egy halom nagydarab, ijesztő ember ül a nézőtéren. Aztán elgondolkodtam, hogy ha én lennék ebben a helyzetben, mit tennék. Biztosan meglepődnék, és meg is ijednék a mai világot ismerve. Ha a szívem nézem, beülnék, hiszen ők is emberek, és sokuk nagyon értékes és kedves, viszont lehet, hogy ha az eszemre hallgatnék, tördelném a kezem, hogy be merjem-e vállalni. :)

    VálaszTörlés
  4. Minden különösebb gondolkodás nélkül beültem volna. Van egy 'motoros arc' ismerősöm (felnőtt, kétszer annyi idős, mint én), aki egyébként egy nagyon rendes ember. A külső nem minden. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...