2011. október 17., hétfő

30 nap Gothoknak - 29. Mit gondolsz, mi fog a Goth-al történni a jövőben?


Tudom, hogy lemaradtam a 30napos csokorral, azért is írok most gyorsan :) ...
Hogy mi fog a Goth-al történni? Ez egy nagyon jó kérdés. Nagyon sokat gondolkodtam rajta, és egyetlen gondolat ébredt fel bennem, szinte mint egy félelem - "elcyberosodás". Nincs gondom a cyber-goth-al, félreértés ne essék, egyszerűen csak szerintem ez az egyik olyan goth ágazat, amit a legkevésbé lehet "goth"-nak nevezni, számomra rettentő távol áll a gothságtól.
Lehet hogy ez annyira nem is egy jövőbeni kép, sokkal inkább a mostani, hiszen egyre több és több cybergoth-ról hallani és többet lehet látni, ráadásul szerintem ez a szám még inkább növekedni fog.
Minden esetre kíváncsi vagyok a jövőre, de az bizonyos hogy én sose fogok cyberré válni, ez a világ messzebb áll tőlem, mint a Mars bolygó :) ...

2 megjegyzés:

  1. sZerintem ettől, ilyen formában nem kell tartanod(: Én örülök neki, hogy ez a stílus ilyen sokszínű, mindenki megtalálja benne a neki tetsző dolgokat, vonalat, önkifejezési segédeszközt. Nagyon sok goth modell használja ki ezt, próbálja ki magát mindegyik al-stílusban, nekem ez nagyon tetszik, ugyanis nem unalmasak(: Meg persze, senki sem fog olyat tenni amit nem akar, csak mert ideig-óráig felkapottabb esetleg.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...