2011. október 9., vasárnap

Újítások a Blogon

Aki mostanában nézelődött nálam, az láthatta, hogy néhány újítást csináltam, méghozzá létrehoztam egy menüsort legfelül! :) Eddig csak a "Főoldal" és a "Csokrok" voltak benne, de tegnap este, elalvás előtt kitaláltam, hogy milyen klassz lenne még pár ilyen fülecskét létrehozni! Így, most már 5 fülecske díszeleg legfelül, az említett kettőn kívül már láthattok egy "Praktika", "Receptek", és egy "Szépség" fülecskét is, és ezeknek a fő funkciója az (lesz, ha végeztem minddel), hogy segítsenek nektek a blogon való tájékozódásban :) . ÉS! boldogan jelentem, hogy a Receptek és a Szépség fülecske már kész - természetesen majd folyamatosan fognak bővülni! -, ám a Praktika fülecskéhez még nem volt erőm és időm nekikezdeni, főleg mert abban van a legtöbb bejegyzésem, szinte félek nekikezdeni :) ... De, szerintem annak is nekilátok még a mai nap folyamán, ha nem is lesz majd teljes a dolog. De azért majd próbálkozom :) ! Nekem teljesen megéri, ha ezzel is tudok nektek, drága olvasóimnak és a kedves idetévedőknek segíteni! Csak egy kis türelmet kérek cserébe :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...