2011. október 12., szerda

30 nap Gothoknak - 27. A legrosszabb dolog, amit valaha egy újfiúval/lánnyal csináltál


Legrosszabb dolog, amit egy Babybat-tal csináltam?
Hát, hiába gondolkodok, semmi se jut eszembe. Világ életemben megpróbáltam úgy cselekedni, hogy azzal lehetőleg ne ártsak senkinek. Az embereknek hülyeségeket magyarázni szeretek (abszolút viccből és mókából, és akivel hülyéskedek, az tudja is hogy nem gondolom komolyan), nem hülyét csinálni belőlük. Azt nagyon nem szeretem. Meg ha valaki leégeti magát, nem tudom miért, de én is úgy érzem hogy égek vele, akkor is ha teljesen ismeretlen a személy.
Így hát ezt a kérdést abszolút passzolom, és nagy szomorúsággal tölt el, hogy egy ilyen kérdés fel is merülhet. Hiszen támogatnunk kellene egymást, nem szivatni :S ... Így ha egy Babybat bármilyen problémával is fordult hozzám, megpróbáltam neki a legtöbbet segíteni, és itt kérek azoktól elnézést, akiknek esetleg nem tudtam megfelelő segítséget nyújtani :S ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...