2011. október 22., szombat

Gothic Blog Award

Szép és kreatív Goth blogoknak

Aki esetleg látta DyingRose69 bloggerínatársnőmnél, csináltunk egy közös blogdíjat. Ennek fő indíttatása az volt, hogy rengetegféle blogdíj közül egyikünk sem találkozott kifejezetten goth blogoknak (vagy bloggereknek) szánt blogdíjjal. Egyetlen egy szabályt állítottunk fel - 3 blognak lehet tovább adni, és olyanoknak, amelyeket az átadó goth blognak ítél.

Félreértés ne essék, nem tartjuk mi magunknak valami "tutifejeknek, akik megmondják hogy mi a fasza", vagy hasonló, egyszerűen csak a rengeteg csodálatos goth blognak szerettünk volna egy kifejezetten nekik szóló díjat készíteni :)

Az én 3 jelöltem: 
Still Waters Run Deep
Hiba lenne kihagynom az alkotótársnőmet :) ... Főleg mert neki van szerintem a Goth-világban az egyik legszebb és legigényesebb blogja!
Gothic Beauty Blog
Csak mert nagyon ritkán találkozni - szerintem - Gothoknak szóló bjútiblogokkal, és örülök hogy pont egy magyar nyelvű blog is létezik ebből :) ! 
Vérfiola
Szegény blogot mindig zaklatom a díjakat, de egyszerűen annyira természetes, annyira szép :) ... Nem tudok vele betelni ^^! 


És ezúton is szeretném megköszönni DyingRose-nak, hogy az első díjátadásnál rám is gondolt :))) !!! 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a logó!! Hű, nagyon tetszik, de kár hogy én nem kaphatok ilyet. :) Egyébként tök jó az ötlet is, hajrá goth blogok! :)

    VálaszTörlés
  2. egyelek meg Blithe, köszönöm szépen ^^

    VálaszTörlés
  3. Ó, köszönöm szépen! \^o^/ Főleg ezeket a kedves szavakat, már biztosan csak jó napom lesz a továbbiakban!
    És erre van valami szabály? Illetve díjazzak újabb 3 blogot akkor? :$ Mondjuk szívesen megteszem^^

    VálaszTörlés
  4. Vegazus - DyingRose-é a dicséret ^^!!! De azért nagyon szépen köszönjük ^^!!!

    Stenonis - szívesen, máskor is, milliószor is :)))

    DyingRose - Hát, mivel te vagy az egyik alapító, így rádbízom ^^! Ha tudsz, akkor miért is ne :) ?

    VálaszTörlés
  5. Vérfiolát én is szoktam olvasni, szavaznék rá ha lehet olyat ;)

    VálaszTörlés
  6. Nem kell szavazni, mert már megkapta a díjat :)))

    VálaszTörlés
  7. Mi ez a díjazás dolog? =)) (új vagyok még blog téren :P )

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...