2011. október 24., hétfő

Öltözködés - Derékmelegítő


Mostanában jönnek a "zimankós" idők, és bizony, ilyenkor nekünk, nőknek, igenis vigyáznunk kell magunkra!
Köszönhetően a "nagyszerű" ruhaiparnak, a legtöbb nadrágból, szoknyából, felsőből, az ember dereka kilóg. És ilyenkor jönnek a felfázások, a derékfájások, és még ki tudja, hogy mi minden, talán jobb is, ha bele se gondolunk.
És ilyenkor mi a megoldás? Derékmelegítő!
Nagyon sokfélét, sokféle árban is láthatunk a boltok polcán, én a legkedvezőbbnek egy 1500 forintos, magyar terméket találtam, amit persze meg is vettem. Egyre több lányon láttam - már ha észrevettem - ilyet. Mert azon kívül hogy kedvező árú, tényleg egy pozitívuma, hogy olyan, mintha egy póló alja lógna ki, ami még szerintem klassz is, de akinek ez a megoldás nem tetszik, az nadrág/szoknya alá is nagyon könnyen be tudja tenni.

Tudom, hogy fénnyel szembeni ^^" ...
De akkor sem látszik, igaz :) ?
A bevállalósabbak pedig akár miniként is hordhatják :D ! 

Lányok, ennyi pénzt szerintem megér az egészségetek! Vigyázzatok magatokra a hidegekben :) !!! 

5 megjegyzés:

  1. Én is pár hete kezdtem el derékmelegítőt hordani, és nagyon jó!! Azóta minden nap felveszem! Pedig én ilyenkor mindig hosszú pólót hordok, de az alá is nagyon jól jön! Én a nadrág alá betűröm, nem szeretem ha kilátszik, meg szerintem így jobban is melegít. Na nem mintha lenne összehasonlítási alapom, mert kívül hordva még nem próbáltam. :) És az enyém is kb ennyibe került, és most akarok még venni ilyet, de csak drága márkásat látok mindenhol, pedig így ránézésre semmivel nem tűnik jobbnak. Anyukám az Auchanban vette, de nálunk a környéken nincs ilyen bolt. Hol lehet még ilyet olcsón venni? Te hol vetted?

    VálaszTörlés
  2. Hát, igazából a NagyÁruház emeletén, egy ilyen no-name butikban, ami tele van sállal, meg van csomó harisnya, zokni, meg pár felső. És ott lehet kapni. De ez csak egy butik szerűség :-/ ... A nevét sem tudom ^^"

    VálaszTörlés
  3. Hmm, köszi, akkor majd ilyen márkátlan boltokban próbálkozok. :)

    VálaszTörlés
  4. Na jelentem, hogy ma voltunk Auchanban, és 990Ft darabja a derékmelegítőnek. Nem túl vastagok, de szerintem jók, duplán van varrva, úgyhogy kellemesen melegít. Nekem bevált, ezért vettem most is kettőt, szépek is, és egy csomó színben van. Meg több méretben. A márkája Cocktail, vagy legalábbis ez van rányomva az anyagra.

    VálaszTörlés
  5. Hát, köszi a tippet, de most néztem, Auchan legközelebb hozzám Kecskeméten van :(((( ... Pedig ha lenne Szegeden, biztos vennék én is egyet :) , bár az enyém is nagyon jól bevált, jó meleg is! Eleinte kicsit féltem, hogy esetleg begöbösödik, de szerencsére nem olyan az anyaga ^^!
    De hátha valakinek jól jön ez az információ :) !!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...