2013. április 6., szombat

Praktika - Rengeteg új karkötő

Rengeteg karkötőt készítettem az elmúlt időben, és ennek többségét még meg sem mutattam... :-/
Nem mind eladásra készült, csak a többsége :)))

[Link]

Csipke karkötő, gumis csipkéből, 18 cm-től


Púdergyöngyös, láncos, fityegős karkötő, kb. 16 cm-es csuklóra



Madaras karkötő, fehér gyöngyökkel, 19-20 cm, gumis

Madaras karkötő, fekete gyöngyökkel
Ő nem eladó, saját ^^

Máriás karkötő - ő még nincs befejezve :))
Szintén saját rézre :)

Sokgyöngyös, láncos karkötő, kb. 15 cm


Sokfityegős, lila karkötő, gumis, 18 cm


Sokgyöngyös karkötő, kb. 15,5-16 cm


Lila és fekete karkötő 
neki lett már gazdája :))) 

Sok lógós karkötő, 17 cm-es csuklóra 


Fekete gyöngyös, fényképezős karkötő
Szintén lett már gazdája :)

Lila gyöngyös, fényképezős karkötő, gumis


Piros gyöngyös, fényképezős karkötő



2 megjegyzés:

  1. A sok gyöngyös nagyon szép (bár én más színvilág vagyok), és a sok lógós is aranyos. :) Kár, hogy nincs most keretem ilyesmire. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervezem még más színben is hasonlót gyártani :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...