2013. április 4., csütörtök

Vásárlás - Már megint eBay *,* - vagyis amik megjöttek és vélemények

Egyszóval nem szabad az ebay-re ráakadni, mert függővé válik az ember :) ...

1. Csipkematrica 
Icipicit csalódás volt, mert a képen teljesen más volt, mint amilyet kaptam. Feketét rendeltem, de a mintája olyan mint a képen a fehéré. Ez engem annyira nem hozott zavarba, de valahol mélyen azért zavar.


2. Szíves-gyöngyös nyaklánc
Szép kis nyaklánc :) , bár nekem furcsa hogy nincs rajta kapocs. Ez alapjáraton nem probléma, hiszen hosszú láncos nyaklánc, csak furcsa hogy nincs neki kapcsa.


3. "Fülrevaló" :D
Aranyos kis darab, bár nekem túl nagy a fülem :) ... Így van eladásra kerül majd, vagy csinálok magamnak egy plusz lukat, vagy nem tudom :) ...



4. Karóra 
Őt a párom kapta. Sokan nem tudok róla írni, nekem nagyon tetszik :) Ő meg hordja. Férfias egy óra, az tény.


5. Csipkenaci 
Imádom :$ ... Egyetlen problémám hogy még fogynom kéne picit, hogy teljesen jó legyen ^^...


6. Nyuszis óra 
Ne nézzetek bolondnak, imádom a nyuszikat :$ , így amikor licitre került egy ilyen óra, beszálltam érte a ringbe :) ... Ami nem tetszik, az a fehér szíja, de azt majd kicseréltetem feketére... Egyébként meg ... Awww... olyan cuki *,*


7. Cicás gyűrű
A cicákat annyira nem szeretem, de ez a gyűrű ... IMÁDAT!!!! *,* Haláli helyes, és szerencsére állítható méretű is :))) ... Olyan édes ^^ ...


8. Nyuszis nyaklánc 
Ennek a nyakláncnak az eladója baromi jófej, 25 nap után írt, hogy megérkezett-e már mert már aggódnak... A nyakláncban annyi fura van csak hogy rózsaszín, vagy "púderszínű". Hozzám képest furcsa csak, de azt hiszem meg fogok vele barátkozni, mert ez a nyaklánc halálcuki ^^ ... Meg hát... nyuszis :$
(Ja, és egyébként szintén nincs kapcsa... O_O ... furi)


9. Szegecsek 
4 db-ot vettem, 5-töt küldtek. Pár forint volt csupán, azért vettem meg őket, nagyon gyorsan megérkeztek. Valamelyik felsőmre tervezem őket felpakolni, de még nem tudom hogy melyikre :) ...


10. Pókos körömmatrica 
Szintén pár forint volt csak, azért vettem meg (vagyis liciteltem rá). Rettenetesen gyorsan megérkezett, csodálkoztam is nagyon.


Egyik barátnőm is rendelt rajtam keresztül pár felsőt, őket csak bemutatni szeretném :) (ők érkeztek meg eddig)





Mostanában krea-cuccokra is licitálgattam, ha megérkeznek, róluk is írok még, illetve van még pár dolog, amit várok, pl. ők... 

Rá már egy hónapja várok lassan :((( ... 


Kis szépséges felső ^^ 


Update:
Közben szerencsére megérkeztek ők:

3 db kámea ^^ 


10 db madaras-kalitka, amik élőben sokkal, de sokkal gyönyörűbbek ^^! Készült is már belőlük 1-2 dolog, hamarosan őket is bemutatom nektek :) 


10 megjegyzés:

  1. Az a csipkenaci imádnivaló :) megtennéd, hogy belinkeled, kitől rendelted? Hasonló kapható elvileg a H&M-ben, de pofátlanul drága.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.ebay.com/itm/300820782732?var=600068285801&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - tessék, itt van :) 1800 forint, szerintem teljesen megéri :)))

      Törlés
    2. Totál megéri :) jaj nekem... :D

      Törlés
  2. Ezek nagyon jó dolgok. Az a szárnyas lánc, amire még vársz, valami meseszép!
    Nem túl drága a postája egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem! A legtöbb dolog kínából vagy Hong Kong-ból jön, ingyen postával, vagy max 100-150 forintnyi postáért. Láttam már olyat is mondjuk, ahol 41ezer forint volt a posta, de én általában olyanokat keresek, akik ingyen postáznak :)

      Törlés
    2. ÓÓ, hát nem is tudtam, hogy van ingyen postázás. Hát ez szuper! :) Majd körbenézek akkor én is. :) Köszi!! :)

      Törlés
    3. Szólj nyugodtan, ha esetleg kell segítség :)

      Törlés
  3. Hű, a füldísz nagyon szép, mennyiért rendelted? Nekem elég közepes fülem van, és ki is van lyukasztva, úgy,hogy érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.ebay.com/itm/110953391734?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - kb. 300 forint :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...