2013. június 3., hétfő

2013 nyári projekt - Házas Hétfő - Egy kis személyes

Ne legyetek rám mérgesek, de ma nem hoztam semmilyen házi kreálmányt. Az ok egyszerű - pár változás fog beállni a mindennapi életembe. Semmi "komoly", csupán visszaköltözöm az atyai házba :) ...

3 évvel ezelőtt - akkor azt hittem - véglegesen elköltöztem otthonról, új életet kezdtem Szegeden. berendeztem egy kellemes szobát és lakást, és a három év elröppent.

A szociálpedagógusokat - ami én is leszek - 3,5 évig képzik. Ebből 3 évet az egyetemen, egy fél évet pedig gyakorlatban töltünk. Választhattam - vagy hazaköltözöm, és én választhatom ki a gyakorlati helyemet, vagy maradok Szegeden és várom hogy hová osztanak be. Mivel - már a kezdetekkor eldöntöttem - gyermekvédelmi intézménybe akartam tölteni ezt a fél éves gyakorlatot, nem szerettem volna megkockáztatni, a hazaköltözés mellett döntöttem.

Ez azt jelenti, hogy a szép szobácskám "fel kellett adnom", és a lakásom egy kisebb szobájába pakolni a cuccaim. Tesóm marad itt, viszont két jó barátja szintén ideköltözik, így adta magát a helyzet hogy a legkisebb szobába át kell költöznöm. Így, a tegnapi és mai nap folyamán nem tettem mást, mint pakoltam, szortíroztam - mit tartok meg, mit dobok ki, mi jön velem, mi marad itt.

2 napos munkám eredménye - egy háromnegyedig berendezett szoba. az ékszereim és egy polc van még hátra, amit nem költöztettem át, illetve két szőnyeg és egy falvédő szárad a szárítón :) ... No, meg egy kis comb-fájás, mert egész nap fel-le rohangáltam a két szoba közt, meg a létrára is másztam párszor, hiszen nagy függönymosást kellett rendezni :) ...

Holnap már értelmesebb projekt-posttal jelentkezem, ígérem :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...