2014. július 7., hétfő

Végre egy TAG!

Jó rég volt már TAG, így most  netet böngészve ráakadtam egyre, gondoltam megcsinálom :) ...

Mai hangulat: Kellemes, könnyed :) . Szeretem az ilyen napokat.

Mai siker: Ránéztem a munkában az órára és 3 órát mutatott. Azt hittem még korábban járunk, de nem!

Mai szükséges: ALVÁS!!! Ez mondjuk minden nap :))))

Mai frizura: "Lófarok-konty". Igazából sima lófarok, aminek a végét nem húzod ki teljesen a gumiból (höhöhöh... perverzség). Szeretem mert, gyors és egyszerű, a haj pedig nem melegíti a nyakat. Egyébként baromi ronda és előnytelen (főleg fényképeken)... :D

Mai smink: BB-krém. A pattanás-ellenis.

Mai outfit: Fekete, szegecses balerínacipő, fekete top, fekete "indiai" nadrág.

Mai tennivaló: Levélírás, aktarendezés, megnézni, hogy a kis "gyámoltjaim" rendesen járnak-e az ingyenes étkeztetésre.

Mai elmélkedés: Hát, ilyen ma azt hiszem nem volt.

Mai függőség: Kávé reggel. Vízzel higítva. Nagyon nem kellett volna, borzalmasan fáj tőle a gyomrom... Hurrá.

Mai unalmas: Olyan gyorsan elszállt a nap, hogy nem volt idő unatkozni ^^.

Mai vágyálom: Holnapra szól inkább - ma időben el tudjak eludni, hogy holnap fel tudjak kelni fél5kor, hogy 5kor mehessek futni. Nemvagyoknormális.

Mai legjobb pillanat: Szokásos hülyéskedés és viccelődés a munkahelyen :)))) .... Jó volt, hogy a Családsegítősök főnöke bejött hozzánk, és velünk ebédelt, beszélgettünk vele picit. Amióta én ott vagyok, ez még nem volt :) .

Mai különlegesség: Boredpanda.com-on és Életszépítők.hu-n néztem sok-sok különlegességet, ezeket posztoltam is a blog Facebook oldalára ;) ( Link )

Mai olvasmány: Netes cikkek. És a bécsi diéta.... :)

Mai zene: 

Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, talán azért mert ez egy ilyen "sütögetős-kiülős-piálós" zene nekem, és biza' erre most nagyon vágyom :))) ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...