2015. március 20., péntek

Bookwarm book tag

Zsu-nál találtam, és nagyon megtetszett :) ...
Viszonylag aktuális nálam a téma, olyan értelemben, hogy Valentin napra kaptam egy Kindle-t ^^, és bizony gyökeresen megváltoztatta az olvasási szokásaimat! De ezt majd a TAG alapján úgyis látjátok ;) !


Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Igen. A Harry Potter segítségével. Alsós voltam, amikor "divatba jött", és előtte utáltam olvasni, mert csak béna kötelezőket ismertem, és azt gondoltam hogy minden könyv olyan unalmas és béna, mint azok... Aztán anyukám valakinek ajándékba vett egy Harry Pottert és beleolvasott. Azt mondta nagyon jó, és hogy szerinte nekem is tetszene. Rá pár hétre már meg is volt az első kötet, és onnantól megállíthatatlan a folyamat :) ... 

Általában hol olvasol?
Vonaton. Egy óra az út Pöstig, és Mr. Kindle elég könnyű ahhoz, hogy szinte minden nap magammal cipeljem, nagyon szeretem :) ... Eddig azért nem olvastam a vonaton - vagy csak ritkán - mert borzalmasan lehúzták a nagy könyvek a táskám, és bizony egy 300-400 oldalas könyvet minden nap magaddal cipelni... Hát, inkább otthon hagytam őket. 

Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Nálam borzalmasan hangulatfüggő, hogy éppen milyen szépirodalmat olvasok, szóval nálam egyszerre több könyv is fut. Amikor fiatal és bohó voltam, akkor egyszerre csak egy könyvet olvastam, főleg, mert faltam a könyveket, és egyet egy hétvége alatt végeztem ki :) ... 

Melyik a kedvenc műfajod?
Egyértelműen a romantikus-viktoriánus művek. Azokat szerintem nem válthatja fel semmi nálam :) ... 

Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
Gagyi, darabolós-kaszabolós horrort. A filmekben sem szeretem azokat, nem gondolnám, hogy könyvben szeretném ... 


Van kedvenc könyved?
Két Bronte nővér könyve, a Villette és az Agnes Grey. Őket milliószor végig tudnám olvasni :) ... 

Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Hát, ez nagyon jó könyv, mert fogalmam nincs! Nem nagyon szoktam figyelni az oldalszámokat, de szerintem olyan 400-500-600 oldalas lehetett a max. Tényleg fogalmam nincs. 

Milyen könyvet vettél utoljára? 
A kedves kapott egy Alfás könyvet Karácsonyra, előtte magamnak megvettem Samanta Schweblin novelláskötetét, A madárevőt.

A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
A sajátot, mert azt megtarthatom, akkor olvasom, amikor akarom :) ... A könyvtárit se vetem meg, félreértés ne essen, de ott nem szeretem, hogy "szorít" a határidő. Szóval, ha csak van rá esély, akkor beszerzek egy könyvet :) ... 

Jelenleg mit olvasol?
Migrációelméleteket, migráció-magyarázatokat.... Egyik kurzus szakirodalmát :D ... 

Hol veszed a könyveidet?
Általában a Libri-ből, mert oda van törzsvásárlóim, meg rengeteg náluk az akció, ami bizony nem rossz, főleg ha azt nézzük, hogy egy-egy könyv néha aranyárba megy... 

Előrendeltél már valaha könyvet?
Nem, még soha. Lehet gáz, de általában várok, amíg akciós nem lesz :D ... 

Hány könyvet veszel havonta?
Hát, ez baromi változó. Félévente kb. 1-2 könyvet veszek, de van hogy egy-két hónapon belül 4-5 könyvet is, utána fél évig semmit. Változó, sokszor pénztárca-, és akció-függő. 


Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Van jópár, én szeretem őket. Szeretem érezni, hogy egy könyvnek van története, nem csak egy "új lány", akit frissen nyomtak a nyomdában, és máris a polcomon landolt :) ... 

Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Nincs túl sok helyem, így igen, egy helyen vannak a könyveim. 

Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Még szép! 

Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Ilyen könyvem szerintem nincs. Mindnek adom esélyt :) ... 

Adományoztál már könyvet?
Jó múltkor anyámmal átnéztük az otthoni házikönyvtárat, és abból válogattunk ki pár könyvet, ami végül el lett víve anyám sulijának a könyvtárába :) ... 

Volt már könyvstopod?
Volt. Van pár könyv, amiben ott van 1-1 könyvjelző valahol, de valahogy nem akaródznak továbbolvasódni... Majd egyszer úgyis végigolvasom őket :) ... Ha nyugger koromban, akkor nyugger koromban. 

Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Nem. És szerintem egy igazi könyvmoly ilyet sose mondana :) ... Egyébként pont ellenkezőjét gondolom, van még egy csomó könyv, amit nem ártana beszerezni... 


4 megjegyzés:

  1. Jéj te is kitöltötted :D Szuper (:
    És Harry Potter!! Ennek szívből örülök. Bár akkoriba én is megkaptam volna *-* Most egyszerre beszerezni őket elég sokba lesz majd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, hát az biztos... Mondjuk nekem csak az 5dik részig van meg ^^" ... Utolsó kettőt be kell valljam, még nem olvastam :-/ ...

      Törlés
    2. Jó hát nekem egy rész sincs még meg-pedig érdekel a dolog ,de annyi olvasásra váró könyvem van :D

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...