2015. március 13., péntek

Kik-ben jártam :) ...

Még a múltkor benéztem a Kik-be, és bizony nem jöttem ki üres kézzel :) ... Nagyon örültem neki, hogy bevitt oda az utam, ugyanis olyan dolgokat szereztem be, amiket már régóta szerettem volna ^^...


Az egyik egy négy különböző színű 1,5 m hosszú glitterszalag. Sose használtam még ilyet, de nagyon jópofának tűnik, mondjuk főleg sulis dolgokhoz, de szerintem 1-2 DIY dologhoz is fel fogom használni :) ... Egyébként elég jól tapad, szerintem nem lesz vele gond :) ...
290 HUF volt.



A másik pedig - a még fontosabb! - a szike :))) ... Már nagyon-nagyon régóta szerettem volna egy szikét, igaz, eddig is jól megvoltam nélküle, de valahogy még királyabb, hogy van már szikém! :) Ráadásul adtak hozzá két plusz pengét is, szóval szerintem megérte, ráadásul a pengére se lehet panasz, szépen vág.
Sajnos eldobtam a blokkot meg a papírját, de ha jól emlékszem kb. 600 HUF lehetett.



Alig várom, hogy használhassam őket :) !!!

4 megjegyzés:

  1. Szikét e-bayen is lehet kapni már egséz kis készletekben. :) Én egy 6 db-os kis készletet rendeltem 350-ért és néztem, a hozzá tartozó penge 10 db csak 400 forint volt talán. Csak be kell írni, hogy hobby knife set :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, köszönöm a tippet, ránézek :) ...
      1-2 alkalommal láttam már ebayen, de azok olyan 1000 HUF körül voltak... :-/

      Törlés
  2. Ma voltunk a Kikben és szerencsére volt még olyan szike, 290 ft-ért, ígymeg pláne megérte :D Nekünk csak orvosi szikéink vannak de csak pengék, úgy meg nem olyan könnyű használni, úgy hogy nagyon örülök hogy sikerült vennünk rendeset :D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...