2015. augusztus 13., csütörtök

Ajánló - Lana Crooks

Szeretem az elborult művészetet, főleg ha az abszolút egyedi műalkotás hoz létre, és szerencsére ebben nincs hiány :) . Nemrég találtam rá Lana Crooks munkáira, aki borzalmas egyedi módon látja a világot, olyannyira, hogymunkái közül az igazán elborulttól a hihetetlenül cukiig találunk mindenféle szépséget. Hoztam is pár képet, a teljesség igénye nélkül, de érdemes ennél a hölgynél szétnézni, hihetetlen alkotásai vannak :) !

Hivatalos oldal 
Facebook 

Néhány munkája (képek forrása: Facebookról és a Hivatalos oldaláról)











2 megjegyzés:

  1. Jaj, ezek nagyon-nagyon jók! Nem is értem, hogy nem ismertem eddig. :D

    VálaszTörlés
  2. Ugye, ugye :) ? Én is rögtön szerelembe estem a műveivel ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...