2013. május 5., vasárnap

Segítségkérés - Nyári projekt

Mint eddig mindig, megszokhattátok hogy nyaranta mindig valami kis projektet hozok :) ... Az idei projekttel valahogy nagyobb fejtörésem van, így szeretném a segítségeteket kérni! Arra gondoltam, hogy minden nap kezdőbetűjével lehetne egy témát csinálni, és aznap csak olyan posztok születnének. Ami eddig megvan...

Update - sikerült összehozni minden napra valamit ^^. Íme a mostani lista:

Házas Hétfő (lakásdíszítés, lakberendezés, stb.)
Karkötő Kedd (csak és csak karkötők ^^!)
Szépítő Szerda  (torna, körmök, stb.)
Csipkés Csütörtök (csipkék minden mennyiségben ^^!)
Praktika Péntek (csináld magad dolgok minden mennyiségben!)
Szalagos Szombat (csak olyan ékszerek, ruhák, kiegészítők, amelyeknél szalag is volt használva :) )
Viktoriánus Vasárnap (kell ennél jobb zárás a hétnek :) ? )

Mint minden évben, most is szívesen jelzem, hogy akinek kedve van csatlakozni, az jöjjön nyugodtan ^^! Én kezdésnek olyan június 1-jét találtam ki, de ez a vizsgaidőszaktól is függ nálam sajnos. Utolsó tanulós év, már csak egy naggyakorlat van hátra, még bele kell adnom mindent ^^!

Szóval, akinek van kedve, az jelezze nyugodtan :)

4 megjegyzés:

  1. Húú, sok szerencsét! Várom a csipkés csütörtököket és a szalagos szombatokat!
    Én még mindig lógok csomó CGSW posszttal, és a dobozoddal, ami elkészülve csücsül nálam január óta, csak mindig elfelejtem magammal vinni a postára... Kicsit szórakozott vagyok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ ... CGSW-s posztokkal én is lógok ám még :$ ... Semmi baj, ismerős ^^

      Törlés
  2. Kíváncsi leszek, jól hangzik :)
    Kapsz tőlem egy díjat, nem állapot, hogy nem járt még nálad:
    http://nuadastenonis.blogspot.hu/2013/05/best-blog.html :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...