2014. február 2., vasárnap

24. nap: Hét dolog, ami gyakran megfordul a fejedben.


Huhhh ... Megint elég nehéz feladat, de na, megpróbálhassuk megoldani :D ...

1. Továbbtanulás / jövő 
Bár már van egy diplomám (jajj de jó ezt leírni T_T ), és kb. egy év múlva - remélhetőleg - lesz mellé egy kiegészítő szakvégzettségem is, a kérdés még mindig az, hogy vajon szeptembertől hová fognak, vagy egyáltalán fel fognak-e venni majd MA képzésre. Két szakra jelentkeztem - kriminológia és szociológia. Valahogy a kriminológiára jobban vágyok, de "félek" is tőle. A szociológia szintén vonz, de valahogy a kriminológia jobban... A gond az, hogy ez főleg azért jár a fejemben mert szinte semmi befolyásolóerőm nincs vele kapcsolatban. Izgulhatok, készülhetek, de valahogy úgy érzem hogy egyáltalán nem rajtam múlik a dolog :( ...

2. Meló 
Ez inkább csak rövid távra szól, de jó lenne valami dolgozni. Beadtam vagy 25-30 helyre az önéletrajzom, és most azon izgulok, hogy melyik helyre vesznek fel, vagy egyáltalán vissza fog-e valamelyik jelezni... :-/

3. Alkotni kellene
Több mint két hete vendégeskedem a Kedvesnél, ide persze nem cipelem el magammal a kis alkotós dolgaimat (néha így is alig férek be a bőröndömbe XD)...

4. Nem szabad abbahagyni a fogyást 
Ez is elég sokszor eszembe jut... Vagyis inkább emlékeztetem magam, hogy miért is csinálom. Magamért. :)

Hát ennyi ... Idáig jutottam gondolkodásban. Nincs 7 olyan dolog, ami mostanában forog a fejemben ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...