2014. február 14., péntek

8. nap - Miért nem viselsz folyamatosan goth holmikat?


Mert picit kényelmetlen lenne fűzőben és szépszoknyában aludni :) ... Bár így jobban belegondolva még soha nem próbáltam... Lehet egyszer ki kellene ! :D

Egyébként bár tényleg nem viselek minden nap "atom-true-goth" ruhákat, mégsem érzem úgy hogy bármikor is háttérbe szorítanám a saját stílusomat. Szépséges kis szegecses táskám minden nap velem van :) , ahogy a pók kitűző is a kabátomon, a ruháim többsége pedig fekete...

Viszont van úgy, hogy muszáj szoknya helyett nadrágot húzni, főleg ha rohannia kell az ember lányának! Mert azért valljuk be, szépen felöltözni nem kevés idő ... és van úgy hogy az ember lánya elalszik, vagy csak simán nem figyelte az időt és késésbe van ...

A múlt nyár sok változást hozott a stílusomban (nem is a jár, inkább az ősz, mert nyáron a rövidebb szoknyák és ruhák még nem okoztak gondot), de amikor először kapta be a hátsó fékem a szoknyám ... Az idegbajt hozott rám. Egyszerűen megszoktam a kis szépségeimet, és nem akartam őket bántani, főleg nem a fékkel kilyukasztani T_T ... A gond az, hogy a megszokások embere vagyok öltözködés terén, van hogy 3-4 hétig ugyanazt a pár ruhát hordom (közbe azért mosok, félreértés ne essék XD), csak mert "beragad" bennem valami, ami miatt csúnyán mondva kívánom azt a ruhát hogy rajtam legyen :) . Így ragadtak rajtam a nadrágok is, a gyorsaság miatt. Plusz, hozzájuk felhúzhatom az egyetlen tornacipőm, amit szoknyához már nem viselnék semmiképp sem :) ... (bár volt gimis másodikos koromban, hogy szoknyát és hozzá térdig érő sportcipőt húztam... :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...