2013. március 7., csütörtök

Bővült (Ebay) Wishlist :)

Mind ahogy az várható volt, "bővült" a Wishlistem :) ... Természetesen Ebay-mániámmal függ össze ^^ ... Íme néhány pont, amikből szeretnék majd beszerezni :) ...

Fekete csipkés legyező 
Link 1; 2 GBP - kb. 700 HUF
Link 2; 4 AU - kb. 1190 HUF
Link 3; 2.95 USD - kb. 680 HUF

  

Szegecses hajpánt *,*
Link 1; 1.65 GBP - kb. 575 HUF
Link 2; 1.19 GBP - kb. 415 HUF

 

"Candy-Skull" nyaklánc
Link; 1.79 USD - kb. 414 HUF


Cicakirály gyűrű ^^ 
Link; 0.99 GBP - kb. 345 HUF



Matrjoskás körömmatrica *,*
Link; 2x20 db - 3.50 GBP - kb. 1220 HUF


Matrjoskás matricacsík ^^
Link; 1.35 USD - kb. 312 HUF


Csipke-matrica
Link; 0.99 USD - kb. 230 HUF



Fekete-fehér csíkos karmelegítő 
Link; 0.99 GBP - kb. 345 HUF


Szépséges harisnya
Link; 1.85 AU - kb. 440 HUF


Fekete mell alatti fűző
Link; 13.99 USD - kb. 3234 HUF


Csipkés "boxer"
Link; 2.99 USD - kb. 692 HUF


Szóval... lottót kell nyernem... Vagy postakocsit rabolni... Vagy bankot robbantani... Vagy lehet mind a hármat egyszerre :)))...

2 megjegyzés:

  1. Arról a csipkelegyezőről már régóta fantáziálgatok, de olyan sokára jön meg ._. (Ha már akkor megrendeltem volna, amikor először megláttam, már hatszor ideért volna :D)
    A csipkés matricacsík-linket annyira, de annyira nagyon köszönöm *-* nem is tudtam, hogy létezik ilyen, de máris ezer ötletem támad, mit lehetne kezdeni vele :3 (Holnap kapom meg az ösztönídjam, már tudom, mivel töltöm majd a délutánomat :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha ^^... Örülök, hogy segíthettem ^^!
      Én is az ösztöndíjamra várok, vagyis inkább igen erősen bízom benne :)) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...