2013. március 6., szerda

Ebay-függő lettem

Szomorú, de igaz. Ebay-függő vagyok :D ... Imádom.... :))))

Aki teheti, ne menjen fel rá, rettenetesen könnyű elcsábulni! :D Én lassan ott tartok hogy lottót kellene nyernem, annyi mindent néztem már ki magamnak :)))) ...

Meg is mutatom, hogy mi minden szépséget szereztem be eddig. Ezek közük mind ingyenes postával jött, kb. 1 és 4 hét között vártam rájuk.

Elsőként néhány "99 centes" (vagyis kb. 220 HUF) kámeát szereztem be (egy csomagban kettőt, tehát kb. 700 forintért vettem hatot). Ők azok:

Először engedjétek meg, hogy megmutassam ezt az édes kis denevéres kámeát :) ...


A pár egyik felét már fel is használtam, csipkét tettem körbe rajta és kitűzőként funkcionál :) .


Másodszorra már régóta nagy álmom szereztem be, csontvázhölgyet :) ...


Utoljára pedig ezt a kis szép medáltartót, lila színben.

 

Többségéről még nem tudom hogy mi lesz belőlük, de annyi bizonyos hogy fel fogom őket használni :))) ... Imádom őket, olyan szépek ^^ ...

Rendeltem két "ruhaneműt" is, szintén ingyenes postával. Az árára már nem emlékszem pontosan, de olyan 4 dollár körül lehetett (szóval kb. 1000 HUF). Szerintem megérte :)))) ...


Vettem még egy különleges "színátmenetes" harisnyát is, Ő olyan 3 dollár körül lehetett, vagyis kb. 700 forint. Zöldet vettem, ennek a színátmenete tetszett a legjobban :))) ...


Ő bár nem ebay-es, gondoltam őt is megmutatom. Egy blogger lánytól vettem, ilyet is régóta szerettem volna ^^ ... Szerintem nagyon jó áron, 1000 HUF-ért lett az enyém :) ...


És hogy tervezek-e még valamit kis szépséget beszerezni? Sajnos igen. Ki is néztem már jó párat.

Csipkenadrág. Imádom. Bár én inkább "bloomers"-nek használnám :) ...
Link; 6.79 dollár, vagyis kb. 1500-1600 HUF.


Tükör-medál. Ez picit drága, de attól még gyönyörű :)))
Link; 3 db 4.99 dollár, vagyis kb. 1140 forint.


Szegecses fülgyűrű
Link; 99 cent, vagyis 230 HUF


Karmos gyűrű ^^. Olyan aranyos ^^ ...
Link; 1 dollár, vagyis 230 HUF


Szárnyas szív nyaklánc ^^
Link; 1.59 dollár, vagyis 360 forint


Óóóó, Ebay, miért kell létezned :) ???

4 megjegyzés:

  1. Hasonlóan érzek én is :3 A fűzős öv és a csipkenaci nálam is várólistás ^^

    VálaszTörlés
  2. Kámeák :D csipke cuccok- imádom :D én fel sem nézek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is ! NEM SZABAD!!! :D Higgy nekem :D ... Anyagi csődbe juttatom magam lassan :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...