2014. április 26., szombat

Kalocsai Wishlist

Kalocsa itt van tőlünk nem messze, alig 50 km, így az az Alföldön már "szomszédnak" számít :) . Mostanában nagyon kedvelve vagyon általam magyar folk zenék (mostanában ... több mint 3 éve már :D ), és volt is pár "magyar motívumos" vagy "hagyományőrzős" ruhám, amik nagyon klasszul néztek ki a goth-stílusommal vegyítve :3 , de mostanában, amióta bicikli-huszár lettem, nem nagyon hordok szoknyát, és az eddig elegánsabb stílusom is inkább amolyan "sportossá" változott (vagy csak én gondolom így a nadrág miatt? :D )

Szóval, miután a héten volt a 4. hetem a munkában, úgy döntöttem hogy amint megjön a fizetésem, meglepem magam két aprósággal.... :)

1. Kalocsai hímzéses magas szárú sportcipő 
Meskán találtam néhány nagyon klassz cipőt, szerencsémre van belőlük 41-es is, persze azért írok majd az eladónak hogy mekkora a belső mérete, mert van bizony hogy kicsi a 41-es :( ... De azért szerelem ez a javából :) . Egyébként szerintem nem is vészes az áruk, hiszen 7-8-9000 között mozognak, gondolom ez függ a cipő árától, minőségétől is.


2. Kalocsai hímzéses ujjatlan fekete top 
Kb. egy éve láttam pár nagyon klasszat az Auchanban, 2-3000 forintért, és borzalmasan sajnálom, hogy akkor nem csaptam le egyre, de épp picit pénzszűkében voltam :-/ ... Azóta sajnos több helyen is néztem, és nem nagyon találtam olyat, ami tetszene, illetve méretem is lenne, hiszen nagyon sok XS-Ses méretet árulnak, és hát nekem minimum L-XL-es kellene, szeretem ha picit nagyobb a felső. Még nem tudom hogy hogy fogom megoldani ezt a "problémát", nagyon fáj a fogam egy klassz kalocsai hímzéses felsőre :)))) ...

Egy ilyen elől lévő hímzés *,* ... 
  
... és egy ilyen háton lévő hímzés *,* ... Tökéletes ^^! 

Tudom, hogy nem ujjatlan, de ez a minta is nagyon tetszik :))) ... 

"Tele vagyok" kalocsais cuccokkal, pl. van több ilyen füzetem is (a gyakornoki naplóm is ilyen :D ), meg az italos üvegem is kalocsai mintás :)


Szép, szeretem, és nekem abszolút "hazai", úgymond magamnak érzem :)
Ha tehetném persze fekete Halasi csipkés cuccokat húznék fel, de azoknak az ára magasabb, mint az aranyé X) ... (nem vicc, ez tény, hiszen még ma is kézzel készítik őket).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...