2014. április 13., vasárnap

Praktika - Pendrive-dísz

Mint említettem, elkezdtem dolgozni, és legnagyobb szerencsémre a szakmámban találtam állást :) ! Igazán nagy dolgokat még nem vittem véghez, hiszen még csak két hete dolgozom ott, de már kaptam saját pendrive-ot, ahová a "Macis" (GYSZ)-lapokat menthetem, mindenféle más adatlappal. Mivel abszolút egyen-pendrive, így naná hogy nekem kellett valami kis plusz, amitől egyedi lett, azon kívül hogy átneveztem a pendrive-om, így mindenki látja ha a gépbe dugja, hogy az enyém. De emellett kellett még valami, amitől kívül is látszódik :)

A mobildíszfityegő alapot még ezer évvel ezelőtt kaptam Ba-Tor-Ba-Bo-tól egy játék keretein belül, de valahogy akkor nem tudtam felhasználni semmire (aminek így utólag örülök :D ). Az alapra került néhány szerelőkarika, egy édes kis miniügyegcse ^^, megtöltve gyönyörűséges nagyszemű csillámmal, majd a végére két kis szárnyacska charm. Szerintem nagyon édes lett ^^...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...