2014. augusztus 24., vasárnap

Ajánló - Letmicro - Egyedi pólók tervezése

Biztos ti is voltatok már úgy, hogy nyálcsorogva néztétek a különböző külföldi shopok vicces, jópofa, "faszájos" ruhadarabjait, viszont szembesülnötök kellett azzal a szomorú és szívszorító ténnyel, hogy bizony 6-7 ezer forintot (plusz postaköltség...) nem igazán adhattok ki egy felsőre. Nos, én rengetegszer jártam már így X) , főleg amikor megszólalt bennem a nerd, és nagyokat sóhajtoztam egy-egy "kocka-vicces" pólón.

Nos, a Kedves ajánlásának köszönhetően a probléma megoldódni látszik, ugyanis pár héttel ezelőtt felvetette a kérdést, hogy mi lenne, ha a letmicro.hu oldalról rendelnénk, ott ugyanis magunk tervezhetjük meg a pólónkat, rendelhetünk a régiek közül is, és még annyira nem is vészes árban sem. :)

Ennek köszönhető, hogy már rendelkezem egy "Black is my happy colour" pólóval *,* , amire enyhén szólva régóta vágytam már :)))) ...

Így néz ki ^^ (a valóságban is, csak most épp mosásban van :D )

2690 + PK

Ha legközelebb rendelünk, akkor pedig *nerd-csengő* egy ilyen Wonder Woman-es felsőt :3

3190 + PK

Ez bár nem "saját tervezésű", de igen csak gondolkodom ezen a pólón is :)))) ...

3890 + PK 


Ezek már a megtervezett pólók, van viszont pár, amik még igen csak tervek :) ... Szeretnék azért belőlük is egy-egy felsőt :3 ...

színes denevérek *,* ... lehet nem pont ilyen lesz, de valami denevéres lesz :3 ... 

ez alap :3 

*nerd-csengő*
ilyet már baromi rég óta szeretnék :3 ... annyira király ^^ ... meg hát poén :D

Remélem picit tudtam segíteni azoknak, akik hasonló "problémákkal" rendelkeznek mint én :))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...