2010. szeptember 15., szerda

Praktika - Díszpillangók varrása


Igen, én elismerem, hogy nem vagyok a világ legügyesebbje. Sőt, azt is, hogy nem tőlem erednek a legeredetibb ötletek, vagy hogy más nem kínál több lehetőséget, vagy épp kellemesebbet vagy szebbet.
Tehát, ne tessék kinevetni a csodálatos kis "pillangócskáim" :) ...

Amire mindenképp szükségünk lesz:
- tüll vagy csipkedarab
- tű, cérna, olló
- franciakapocs "hurkos" részére :)

- túrórudi (a legfontosabb kellék!)
- és egy Döglött Akták részre :)

Fogjunk egy négyzet alakú tüllt vagy csipkedarabot, majd a közepénél húzzuk össze az anyagot.
Ismételjük meg ezt a két szélénél is, azokat is húzzuk össze. Akkor így fog kinézni a kis "pillangónk":
Már csak a francia kapcsunkat kell rávarrnunk, aminél vagy használjunk egy nagyobb méretet, vagy picit fogóval tágítsuk ki.


Én lámpabúrára tettem, bár szerintem jól nézne ki egy egyszerűbb függönyön is. Ha pedig a két szélét nem húzzuk össze, helyette egy szebb szalaggal díszítjük a közepét, akkor akár masnink is lehet :)

Paparazzi-kép rólam, tesóm által, miközben gyártottam a kis pillangócskáim :P :D ... Nem nevetni, idióta fejem van, tudom, de épp TV-t néztem :D ... (szerintem ez a világ legfáradtabb emberét ábrázolja)
Akinek esetleg nem tetszett volna az én "gyönyörű" kis pillangom, annak ajánlom a következő linket: KATT. Nem is olyan rég Nightqueen Blogján ajánlották ezt a linket, gondoltam megosztom veletek én is :)

Jó alkotást és kikapcsolódást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...