2010. szeptember 8., szerda

Vásárolgattunk :) ...

Vásárolgattunk a múltkor, gondoltam megmutogatom, hogy mit is szereztünk be :) ...

A legédesebb kesztyű, amit valaha láttam - minden rajta van, amit szeretek; tea és muffin (cupcake, de én azt mondom hogy muffin :P ...) (egyébként Tesco)

Kis váza, ki gondolná, de a Praktikerből, 290 forintért :D ...

Szép kis tálca (imádom a mintáját ^^), szintén Tesco-ból, egész nagy darab, de nagyon olcsóért vettük, hála a nagy leértékeléseknek :)

És a kedvencem ^^ Ez az édes kis habverő. Mondja valaki, hogy nincs jópofa alakja :D ?! Annyira jó szerintem, még soha nem láttam ilyen alakút :) ...

Ennyit akartam egyenlőre mutogatni :) ... De nem jópofák?

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...