2013. február 12., kedd

Praktika - 3 öv új élete - 1. rész

Gondolom minden nő szekrényében rejtőznek olyan dolgok, amiket sose hordott, vagy valami sérülés miatt már nem hordható az adott darab. Az én szekrényem is tele van ilyen ruhákkal, és megpróbálom őket "szelektálni", újrahasznosítani, esetleg a kupac tetejére tenni őket, hogy újra viseljem őket.

Így akadt a kezembe 3 öv. Ebből 2-tőt szoknyához adtak, "öv-funkciójuk" szinte nincs is, inkább csak amolyan díszek voltak, 1 övet pedig jómagam szakítottam el, a mai napit nem értem, hogy hogy ^^" ...
A három övből (sajnos képet eredeti állapotukról nem csináltam :S ) az egyik barna bőrszálakból állt, rajtuk réz gyöngyök, nonfiguratív, keltás mintákkal. A másik egyszerű láncöv, némi bőr átbújtatva rajta, díszítésnek. A harmadik pedig egy elmaradhatatlan szegecses öv.

Mivel a szekrényemben csak a helyet foglalták, úgy döntöttem, hogy újrahasznosítom őket.

Íme, az első rész, a gyöngyök. Gyönyörűek nem igaz :) ?
A bőr szálakot is megtartottam egyébként, de nem éreztem fontosnak lefényképezni őket, hiszen nincs bennük semmi extra.

Hogy belőlük mi lesz még a jövő kérdése - de valami biztos :) !


A bőrszálakból már próbáltam egy karkötőt összehozni, sajnos nem igazán sikerült :-/ , így azt nem mutatom meg ^^" .... De hamarosan jön a "minisorozat" többi része is :) ...

2 megjegyzés:

  1. Micsoda ötlet, ezek simán jók bármilyen ékszerbe köztesnek!:)

    VálaszTörlés
  2. Abszolút, vagy akár medálnak is, mert elég nagyok :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...