2013. február 6., szerda

Projekt 2013 - Január


A Januári "projekt" nem volt már mint a 2 naponta torna. Nem mondom, nem volt könnyű megint "belerázódni" a rendszerbe, úgy tűnik hogy a rendszeresség nekem nem fekszik :) ...

Szerencsére azt mondhatom, hogy hellyel-közzel sikerült ez a projekt, igaz, nem mondom, van hogy 1 "tornamentes" nap helyett 2 telik el, de olyankor 2-3 "tornás" nap követi egymást. Ennyi luxust úgy döntöttem, hogy megengedhetek magamnak :))) ...

Ez évi projekt részeként újra elkezdtem magam mérni - a kilóim is, nem csak a centiket.

Egy hónap alatt összesen -5 centi ment le innen-onnan, illetve -0,6 kg :) ... A kilók miatt nem aggódom a centik a legfontosabbak nekem, a kilót inkább azért jegyzem fel, hogy "tudjam", illetve meg mert persze valamilyen szinten abból is szeretnék lefaragni :) ....

Ennek a projektnek az újítása lesz a "hónap végi összefoglaló" is. Ez inkább azt hiszem majd magamnak szól, egyfajta motiváció ez nekem, hogy ne sunnyogjam el a dolgokat, hanem kihúzott háttal elétek állhassak - virtuálisan :))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...