2013. augusztus 18., vasárnap

Műhelytitkok - A kámeák :)

Azt hiszem nem csak az én, hanem a ti kedvenceitek is. Az ok amiért viszonylag ritkán használom őket egyszerű - számomra annyira különlegesek és elvarázslóan csodálatosak, hogy egyszerűen nincs szívem őket felhasználni, csak igazán különleges ötletekkor :) ... 

Ők tehát a kis drágáim, a csontvázhölgyek. Sokáig nem volt ilyen kámeám, de természetesen mindig is szerettem volna, jó goth kisasszonyhoz méltóan :3 . Magyarországon sehol nem találtam ilyen szépségeket, így jól bevásároltam belőlük külföldiából :)... 


Másik olyan szépség, amit Magyarországon sehol nem láttam - denevéres kámea ^^. Kettőt vettem belőle, egyiket már fel is használtam, kitűző formájában :) .


Ők nem kimondottan kámeák, inkább medálok. A gondom velük az hogy hiába gyönyörűek, és hiába gondoltam róluk hogy 5 perc alatt felhasználom, egyszerűen valahogy ahogy megkaptam őket, nem kap el a ihlet. A vicces az, hogy ahogy meglátom őket képen, rögtön elindul az agyam, de ha élőben nézem őket, valahogy leblokkolok... (pedig nálam ez általában fordítva szokott működni).


Ő az egyik legelső kámeák egyike, aki hozzám került. Hogy miért nem lett még felhasználva :) ? Mivel az "elsők" egyike, így még őt sem volt szívem felhasználni.


Ezek a hölgyek egész friss szerzemények, ők még azért nincsenek felhasználva :) ... De majd fel lesznek ;)


Gyönyörűséges rózsa kámea, szintén egy másik ilyen már fel lett használva, kitűző formájában.


Még egy az újabb hölgyek közül. Még hozzá sincs ötlet, de ez nem azt jelenti hogy örökre ilyen formában fog maradni :) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...