2014. január 25., szombat

15. nap: Álompasid / csajod.

Rengeteg "álomkép" élhet bennünk arról, hogy milyen is a tökéletes férfi vagy nő. Az én álomképemben a tökéletes férfi egy félpucér, vörös hajú, fonatos szakállú, 20 méter magas, fejszés viking kovács.

Ez persze csak a külsőség. Szinte biztos vagyok benne, hogy ha összefutnék az életben egy ilyen férfivel, az egy idő után untatni kezdene... Nem tudom miért... Talán mert "túl szép hogy igaz legyen" kategóriába esik bele.


A tökéletes férfi számomra olyan, aki valóban meg tud valamijével ragadni a külsőségekben (például ahogy a Kedves tette a hihetetlenül gyönyörű "mindenféleszínű" szemeivel - mert az ő szemében van barna, kék, zöld, sárga, mindenféle), de emellett legyen jó humora, értékelje az én hülyeségeimet is XD , fogadja el azt amilyen vagyok, támogasson, és igényelje hogy én is támogassam őt, és még valami nagyon fontos számomra, az az hogy mindig tudjunk a másiknak valami újat mutatni, tanítani. Itt nem kell óriási nagy dolgokra gondolni, ne világegyetem titkát próbáljuk a másikkal megértetni, hanem hétköznapi apróságokról legyen szó, ami tényleg szinte bármilyen apróság lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...