2014. január 4., szombat

Díjat kaptam ^^!!!

Megkésve bár, de törve nem!

Még tavaly kaptam ezt a díjat, de akkor épp Karácsonyi-Szilveszteri őrület volt, így nem volt időn írli róla, illetve megköszönni :) ... Kicsit gáz, de ez egy ilyen időszak (mert még most is tart, január 14-én államvizsgázok!!!!!!!!!!!!!!! te jó ég ... )

Tehát, a díj :)))


A szabályok a következők: 
1) Helyezd el a díjat a blogon. 
2) Linkeld be, aki jelölt téged 
3) Jelölj te is blogokat a díjra 
4) Értesítsd őket a jelölésről 
5) Írj 7 dolgot magadról

1. - Pipa


3-4. Gonosz és kegyetlen leszek/vagyok, mert akinek adnám, attól vagy kaptam, vagy már megkapta :) Egyébként mindig továbbadom ezeket a díjakat, kivéve egyet, amit még rettenetesen régen kaptam (kb. fél éve, éve), és azóta se írtam róla, pedig ott van a piszkozatok között :-/ ... De egyébként tervezem posztolni azt is!!!! 

5. 7 dolog magamról.... 

1. Igazság szerint ilyenkor mindig megnézem, hogy az, akitől kaptam mit írt, és onnan "lopok" ötleteket, mert fogalmam nincs, hogy vajon mire lehetnek kíváncsiak az emberek velem kapcsolatban, mert sokszor érzem úgy, hogy "Jajj, ezt már ezerszer leírtam, már unják az olvasók".

2. Az érettségim előtt kezdtem el a blogot írni (pontosabban a szóbeli előtt pár nappal :D ), és most az államvizsgám előtt állok pár nappal ... A két időpont között 3,5 év telt el, ami idő alatt borzalmasan rengeteg sokat változtam. Legjobb példa erre az, hogy tesóm szerint "felnőttem" ... szerintem még nem nagyon :D

3. Kicsit "gyökértelennek" érzem magam, ugyanis jelenleg egyszerre lakok két helyen, ami inkább azt jelenti hogy nem lakok sehol se. Nem vagyok homeless, nem kell félreérteni, csak a féléves nagygyakorlatomat a szülővárosomban töltöttem, ami miatt visszaköltöztem a szülői házba (ahonnan kb. 3 éve költöztem el ugye), és a cuccaim fele itt, a másik fele Szegeden van. 

4. A jelenlegi kedvesem (jelenlegi ... másfél éve :D ) 4 órányi vonatútra lakik tőlem, kocsival "csak" 3 óra. Ő a "reál" dolgokat szereti, az irodalomhoz, pszichológiához fogalma nincs, de mókás amikor "tanítjuk" egymást :D . Egyébként Péternek hívják (engem ugye Petrának), így hát amolyan "közös poén", az az utónévkönyvből vett idézet, hogy a "Péter női megfelelője Petra" :). Nem mellesleg utál fotózkodni ,így másfél év alatt kb. 2-3 közös képünk született :D ... 

5. Bírom a viktoriánus dolgokat (ki gondolta volna :D ?!), és most azt találtam ki, hogy összegyűjtöm Beatrix Potter meséit ^^ ! Kettő már meg is van :) , A két rossz kisegér (tesómtól) és a Nyúl Péter kalandjai ^^ (kedvesemtől). 

6. Miután kb. fél-egy évig nem festettem a hajam az új évre újra vörös lettem, de még mindig a lila az álom :)))) ... 

7. Épp rohadtul kéne tanulnom ... :D 

... hogy majd ilyen lehessek ^^ 

Boldog, lediplomázott pálcikaember ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...