2014. január 26., vasárnap

16. nap: Ha holnap vége lenne a világnak, mit csinálnál a földi életed hátralévő idejében?

Azt hiszem az első lépésem az lenne, hogy összehozom az összes arra érdemes embert egy helyre, és velük beszélgetnénk, itókáznánk, ennénk, hülyéskednénk, kisállatokat simogatnánk és ölelnék meg, szórakoznánk, egyszóval jól éreznénk magunkat. Rájönnék közbe, hogy milyen rossz hogy egyes emberekkel "kevés" időt töltöttem, és milyen nagy hiba volt hogy egyekre pedig túl sokat "pazaroltam" ... De persze az ilyesmit is csak utólag látja az ember.

Utána szerintem a Kedvessel kisétálnánk egy parkba, leülnénk egy padra, a vállára hajtanám a fejem, s várnánk hogy felrobbanjon a föld. Vagy más egyéb megszűnési módszerrel véget érjen az élet.

Picit depresszív lett ez a bejegyzés, ezért íme néhány cuki tengerimalac :)


2 megjegyzés:

  1. Van valami szomorkásan romantikus az utolsó gondolatodban, hogy a kedvesed vállára hajtott fejjel várnád az elkerülhetetlent :) Én is valahogy így képzelem el a dolgot. A végén pedig jót mosolyogtam, ezek a malackák tényleg cukik ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...