2014. november 25., kedd

Kedvenc DIY Karácsonyi ajándékötleteim

Tudjátok jól, hogy nagyon bírom a DIY (Do It Yourself) dolgokat, de hát ki nem? :) És az egy dolog, hogy tök klassz ilyen dolgokkal meglepni a szeretteinket, de még milyen jó érzés látni az örömöt az arcukon, majd a meglepettséget, hogy Tényleg, ezt te csináltad? Szerintem űberfrankó :) ... Én általában - tőlem talán nem szokatlan módon - az esetek többségében ékszereket szoktam csinálni a család hölgy tagjai részére (gonosz vagyok, a fiúk nem kapnak glitteres gyűrűt! :D ), de most itt van néhány univerzális ötlet, a teljesség igénye nélkül :) ! Esetleg, ha gondoljátok, akkor kommentben írjátok le, hogy ti már mit adtatok, mit kaptatok Karácsonyra, ami beleillet a DIY kategóriába.

Egyébként minden évben nagy tervem, hogy filcből karácsonyfadíszeket csinálok, de had ne mondjam, időhiány miatt még egyszer se jött össze :( ...

Szóval, íme a kedvenceim ^^!

1. Saját Teakeverék [Link]
Nagy teás vagyok, és még a családból jópáran, a linken található recepttel vagy egy általunk kitalálttal szerintem nem lőhetünk mellé :) !


+ Saját készítésű teatasakok [Link]
Na, de most komolyan... Mi lehetne még ennél is királyabb? Saját tea, egyedi tasakban. Esetleg decoupageolt teatartó? Én betojnék örömömben :) ...


2. Süthető gyurmából készült Mikulások [Link]
Oké, oké... minden év nagy terve az, hogy végre megtanulok normálisan gyurmázni... Mostmár igazán összekaphatnám magam, jövőre lehetne ez a kis ajándék mindenkinek ^^...


3. 3D-s Karácsonyi képeslap [Link]
Gyöngy, glitter, strassz... Mi kell még?


4. Saját készítésű karácsonyfadísz [Link]
Na, erről beszélek... Gyönyörű, egyedi, személyes :) ...


5. Karácsonyi gyertyaöntés [Link]
Kiskoromban anyával párszor megpróbálkoztunk a gyertyaöntéssel, egész sok ötletünk volt, és persze volt olyan, ami be is vált, de egy ilyen egyszerű dologra sosem gondoltam volna :) ...



6. Csipkés mécsestartó [Link]
Awwww... de most komolyan... A fekete csipke soha, semmit nem tud elrontani!


7. Sütidíszek [Link]
Szerintem gyurma helyett filccel is működne, illetve jó ötlet lenne lefesteni a labdákat is, hogy még színesebbek legyenek :)


8. Porcelán teacsészés gyertyák [Link]
A vintage-mániás énem könyörög ilyen csészékért... Gyönyörűek!


9. Feliratos bögrék [Link]
Nem csak Karácsonyra, egy jópofa feliratos bögre, kb. bármilyen alkalomra remek. Nem kell hozzá más, csak egy sima bögre és kontúr vagy tubusos üvegfesték. Ha nem szeretnénk rá feliratot, akkor egy aranyos minta is jó választás. Egyébként nagy álmom egyedi mintás bögrék hadát uralni ^^...


10. Fűszeres dekorüveg [Link]
Még gyerekkoromban egyik Karácsonyra leptem meg nagynéném egy hasonlóval. Nem nagy ördöngőssék - fogj egy szép, dekoratív üveget, és töltsd fel a legszínesebb fűszerekkel, amit a konyhában találsz. Az enyém egy hosszúkás befőttesüveg volt, rajta merített papír, ami raffiával lett összekötve. Lassan tán 15 éve is ennek, de nagynéném konyhájában még mindig ott díszeleg az üvegcse ^^...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...