2015. július 12., vasárnap

Praktika - Piros oriental fülbevaló

Ezt a piros fülbevalóalapot egy kedves szaktárnőmtől-barátnőmtől kaptam, amit mutattam is még a vizsgaidőszak közepén nektek [Link] Végre eljutottam oda, hogy tudtam ezzel a szép, orientál stílusú alappal foglalkozni, így született meg ez az antik bronz és piros fülbevaló :) , szép piros gyöngyökkel és vagány láncokkal. A többi orientál stílusú fülbevalóm (amiket még nem mutattam, de folyamatban van a dolog ;) ) egyáltalán nem láncos, de valahogy ennél a fülbevalónál úgy éreztem, hogy lánc kell rá, jó sok, attól lesz az igazi :D ...

Facebookon egyébként csinált is egy Orientál mappát, igaz még nincs sok minden benne, de ez a füli is oda kerül :) , és még 3 másik társa is, akiket a következő időkben fogok mutatni ;) !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...