2015. július 4., szombat

Praktika - Lila strasszos antik bronz medál


Ő is a Banggood-os nyaklánckészítő szettben volt [Link] , és mint mondtam, azt a szettet nem is igazán azért vettem, mert azokat a nyakláncokat szeretném összerakni, ami benne van, hanem azért vettem meg, mert baromi jó áron (ugyebár 53%-al le volt akciózva), tök jó kis alapanyagokat szerezhettem be :) ... Nagyon megtetszett ennek a strasszkőnek a színe, azért úgy döntöttem, hogy őt semmiképp sme fogom kidobni, ő kell egy nyakláncra :) ... Így született meg Ő.

A nyakláncalapnál "rendes" láncot használtam, nem a furcsa golyósat, amit be kell valljak, én annyira nem szeretek, mindig egy WC-lehúzó jut róla eszembe :D ... Kicsit gáz, de egy hülye fixáció miatt diszkriminálom szegény kis láncot ...


Ennek a láncnak a méretei:
- a medál hossza (akasztó nélkül) : 3 cm
- a lánc hossza: 60 cm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...