2013. január 10., csütörtök

Legutolsó rendelés :) ...

Ahogy tegnap már írtam Facebook-on, ma bemutatom, hogy miket is rendeltem a múltkor, igaz, még a két ünnep között, de akkor nem dolgozott az online bolt, így csak az új évben intézték el a rendelést, így gondolhatjátok hogy mennyire vártam már, hogy megérkezzenek ezek a kis szépségek :))) ! 
A csináljékszert.hu-ról rendeltem egyébként. 

A csomagocska egyben, még bontatlanul :) ... 

Ollók, mert azokból sose elég :))) ... A múltkor már rendeltem belőlük ezüstöt, most lettek antik bronzban is, naná hogy került belőlük is a kosárba ^^...

Antik bronz lánc, mert láncból sincs sose elég :))) ...

A múltkor álmodtam, és álmomban csodálatos gyűrűket láttam. Mit volt, mit nem tenni, muszáj volt gyűrűalapot is rendelni :))) ... Hogy valóra válthassam az álmom ^^ ...

Sajnos itt valószínűleg elmozdult a kezem, én meg észre se vettem :S ... De egyébként rózsás, ezüst T-kapcsok. Ezeket nagyon szeretem karkötőkhöz használni.

Ugyanaz, mint az előző, csak antik bronzban. Nem tudom miért, de ha mintás a kapocs, akkor az már eleve feldobja az ékszerkét :) ... 

Szív T-kapcsok a romantikabb karkötőkhöz ^^ ...

Ezüst pici levelek. Nagyon aranyosak, még nem tudom hogy hova vagy mire kerülnek, de tudtam hogy kellenek nekem :)) ...

Icipici szívecskék. Ezt elrontottam... Be kell valljam, hogy nagyon ritkán nézem a méreteket :D , elég gáz, tudom... Azt gondoltam, hogy nagyobbak, így ez eléggé "meglepett", de rájöttem, hogy nem baj hogy ekkorák, mert ki is találtam hogy hova/hogyan fogom őket felhasználni :))) ...

Ágak. Ők is kellettek. Főleg nyakláncra terveztem őket, de majd még meglátjuk mi hoz a sors, no meg az ihlet :) !

 Angyalszárnyak. A (jó)múltkor rendeltem belőlük párat, azt gondoltam, hogy "sose fognak elfogyni!" De ahogy elkezdtem őket használni, rájöttem, hogy több rejtőzik bennük, mint amennyit eddig kinéztem, és igenis sokféleképpen és sokmindenhez lehet őket használni :))) !

Fényképezőgép medálok. Imádom őket! olyan cukik :) . Igaz, én nem vagyok nagy fényképész, de ajándékra/eladásra rendeltem őket.

Madárkák, kalitkában, ezüstben. Annyira édesek. Ilyet is régóta terveztem már rendelni, úgy döntöttem, hogy eddig várok velük, most kettő bekerült a kosaramba az ezüstből...

... és a bronzból is. Fura, nem tudom miért, de úgy emlékeztem, hogy a két színben teljesen ugyanolyan a kettő, ám nem. Más a kalitka, illetve a bronzon van egy plusz "luk" is. Ez persze nem baj, örülök inkább neki, csak picit meglepett először a felismerés :) .

Szárnyas szívek. Tetoválásként is imádom őket, meg valahogy maga ez a szimbólum annyira magávalragadó és szép... A szív, a lélek szabadságát hírdeti nekem, muszáj volt hogy 3 db ebből is jöjjön hozzám :))) ...

Medálalapok. Egy nagyobb, két kisebb fülihez. Édesek, imádom őket, főleg a nagyot, hogy "csúnya" a belseje. Először mindbe képet akartam, de úgy döntöttem, hogy a nagy marad ilyen "üres". Imádom!!! Annyira szép, annyira tökéletlenül tökéletes... Nem kell bele kép, nem akarom hogy bármi eltakarja a belsejét :)) ...

És végül valami, amivel még soha de soha nem dolgoztam - üveglencsék, a gyűrűalapokhoz és a nagy medálhoz (sajnos a kicsikhez nem volt méretben :(((( ). Nagyon fura őket megfogni nekem :D , ne értsétek félre, de a sok fém és műanyag után furcsa az üveg :) .

Pici ezüst olló-fityegők. Ez is kellett, mert a múltkori rendelésemnél is vettem párat és nagyon hamar elfogyott. Mert ollóból sosem elég!!! :D

Kipróbáltam a lencséket egyébként, hogy biztos illenek-e az alapokba, szerencsére igen :) !

Íme a kerek lencse és egy gyűrűalap

A nagy ezüst medál és a hozzá tartozó lencse. Mondjátok, hogy nem gyönyörűséges így :) ! Már csak bele kell ragasztani, csinálni hozzá egy szép nyakláncot, pár dolgot még hozzátenni és kész a tökéletes "kopott", "vintázs", "antik", ki hogy szereti nevezni nyaklánc :))) ...

4 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép az a nagy medál így, ahogy van! Az az üveg lencse még kicsit feldobja, de más tényleg nem kell oda! :) Kíváncsi vagyok, milyenek lesznek a fülbevalók hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, arra még én is :)) ... Lehet még várat magával, amíg meg nem érkezik a tökéletes ihlet ^^

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...