2013. január 3., csütörtök

Projekt 2013.


Először is, bár megkésve, de Boldog Új Évet mindenkinek! :) 



Másodszor pedig, engedjétek meg, hogy bemutassam nektek a "Projekt 2013"-at. Tavaly csináltam először egész évre szóló projektet, amit többé-kevésbé sikeresnek is nevezhetek, hiszen 12-ből 11 pontot sikerült teljesítenem (egyedül az nem jött össze, hogy minden reggel azt mondjam, hogy "Meg tudod csinálni!"). Olyan ez nekem, mint egy újévi fogadalom, és most gondoltam megosztom veletek. Ismét 12 pontból áll, minden hónapra egy pont, és kicsit "okosabban" építettem fel, mint a tavalyit, ott volt pár össze-visszaság :) , ebben kicsit egyértelműbbek a dolgok, szerintem :D ...
Ha valakinek van kedve, nyugodtan csatlakozhat, vagy akár egy sajátot is összeállíthat :) !


Projekt 2013

Január: Torna
Kétnaponta torna, és ennek beépítése a mindennapokba, hogy rutinná váljon. 

Február: Jóga
Heti egy jóga (a 2 napi tornán felül). 

Március: Csoki-megvonás
Egész "jó" vagyok már ebben, de még inkább le kell csökkentenem a csoki-adagomat. 

Április: Spórolás
Gondolom elég egyértelmű, hogy miért :D , ráadásul elég rosszul is bánok a pénzzel, így meg kell tanulnom takarékoskodni.

Május: Pihenés
Szeptembertől decemberig, 2012-ben (ahogy a blog inaktivitásából is észrevehettétek), eléggé túlvállaltam magam az egyetemen, most ennek másképp kell lennie, és pihenésre is kell időt fordítanom. Nem lesz egyszerű feladat ez se nekem... 

Június: Tanulás
Ez tavaly szintén szerepelt a listán, idén is itt kell hogy legyen, hiszen jó eredménnyel szeretném zárni az egyetemet. 

Július: Bécsi diéta
Tavaly elkezdtem, de csak 4 napot bírtam. Idén ez másképp lesz, és júliusban (tesómat is rákényszerítve :D ), 2xer is megcsinálom ezt a 2 hétig tartó diétát. 

Augusztus: Ruhák
Újak beszerzése (főleg, hogy kb. egy éve nem vettem ruhát, max kaptam harisnyát, felsőt, stb.), és a régi/ritkán hordott darabok újraviselése, vagy eladományozása (ezt egyébként ebben az évben is megtettem már)

Szeptember: Olvasás
Szépirodalmat, pihenésnek. Természetesen most is szoktam olvasni, de szeretnék erre több időt szánni a napjaimból. 

Október: Smink
Fura egy bejegyzés, hiszen akik szoktak olvasni, tudják hogy egyáltalán nem sminkelem magam. Ezen szeretnék némiképp változtatni (persze nem úgy, hogy ezentúl magamra borítom a sminkes-szekrényt), legalább annyira, hogy a reggeli karikáim eltüntessem :) ... 

November: Alkotás
Szintén szeptembertől ezt eléggé hanyagoltam, ami miatt ég is az arcocskám, hiszen nagyon szeretem, sőt, igénylem az alkotást. Szeretnék rá ismét több időt fordítani. 

December: Reggeli
Tudni kell rólam, hogy általában 11-12 körül kelek fel (ha nem később ^^"), egy éjjeli bagoly vagyok. Ezen szintén szeretnék változtatni, és helyette "időben" kelni, és ha csak tehetem reggelizni, mert bizony azt nagyon ritkán teszem. 


Nos, nem kevés feladatom lesz a következő, előttünk lévő évben, de ebbe is a maximumot próbálom majd belefektetni :) , remélem össze fog jönni. Drukkoljatok :) !

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon drukkolok! :) Tényleg jó sok dolgot beterveztél, nem lesz könnyű feladatod, de szorítok neked!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...