2013. január 12., szombat

Praktika - "Vintage" ezüst nyaklánc


Nem rég mutattam, hogy mi mindent rendeltem, és akkor már megmutattam, hogy milyen gyönyörű medált is szereztem be :) ... Tegnap volt egy kis időm, így alkottam - s ő született meg :) ...


Egyszerű delfinkapoccsal nyitható-csukható.


Ezek azok a kis szívecskék, felhasználtam belőlük kettőt is :) . Eredetileg csak egyet akartam, de így sokkal jobban tetszik ^^. Nem cukik így :) ?


És a gyönyörűséges medál...


Amint már említettem nem tettem bele semmit, annyira gyönyörű volt a hátulja :) , csak a lencsét ragasztottam bele (pillanatragasztóval), illetve egy masnit kötöttem, szárait leégettem, majd őt is a medálra ragasztottam :) .


"Megcsináltam" hozzá a füliket is, de velük még nem tudom hogy mi legyen. Arra is gondoltam, hogy 1-1 kis aranyos tükörrel nagyon aranyosak lennének, de még nem tudom, hogy mi lesz a sorsuk, de azért kaptak 1-1 fülbevalóalapot, hogy ha megjön az ihlet, akkor abból már ne legyen gond, hogy "nincs min lógni" :)))


2 megjegyzés:

  1. hogyan csináltál ilyen aranyos kis masnit?:D én próbáltam, de az enyém nagydarab és nem állnak szépen a szárai..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sokáig szoktam "játszadozni" vele :) , kihúzom félig a szárát, meghúzom újra, stb. :)) , és ezt ismételgetem egész addig, amíg "tökéletes" nem lesz :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...