2013. január 15., kedd

Praktika - Egy húgi nyaklánca


Mostanában annyira minden más volt a fejemben, hogy nem hogy egyszerűen nem fényképeztem le a Karácsonyra készült dolgokat. Igaz, idén sokkal de sokkal kevesebbet csináltam mint tavaly, remélem a jövő Karácsony ennél "termékenyebb" lesz!

Ezt a nyakláncot egyik barátnőm húgának készítettem, eredetileg nem Karácsonyra, végül mégis csak Karácsonyi ajándék lett belőle :) . A képeket utólag készítette barátnőm, ezért lehet ismeretlen a 'helyszín' :))) ... Egy jó hosszú lánc lett, végén egy hatalmas szív medállal (ami egyébként nem fekete, mint a képen :S , hanem átlátszó és alatta ezüst), de van rajta két kígyó is, púder színű gyöngy, és hozzá fehér csipke és púderszínű masni :) . Gondolom nem meglepő, hogy próbáltam minél inkább személyre szabni, és szerencsére az ajándékozottnak is tetszett, legalábbis én ezt az információt kaptam :D !


Hogy furcsa-e ilyen ékszereket csinálni, mármint amik egyáltalán nem az én stílusom? Igen, nagyon fura, főleg azért mert gyakran gondban vagyok, hogy vajon jó-e így, illenek-e ezek a dolgok annyira egymáshoz, ahogy én azt remélem. És ilyen fogadtatást is kapnak ezek az ékszerek - lakótársnőm szerint ezek a dolgok nem illenek össze, ezzel ellentétben barátnőmnek és a húgának is tetszett... Nehéz nekem ilyen, tőlem ennyire távol eső dolgokat készítenem :S ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...