2010. augusztus 7., szombat

Fényképek mutogatása :D

Na jó, csak 3 képet hoztam :) ... Kettő ebből a lámpa :D ... Csak mert az előző bejegyzésemhez valami miatt nem akarta engedni feltölteni :S ...

Ő itt a nappalilámpánk :) 5 karos, króm tartóval, és ilyen érdekes, "márványos" üveggel. Szerintem nagyon szép ^^... Praktikerben vettük, kerestem a webshopon, de ott nem találtam :-/ ... Mondjuk, ha jól emlékszem, akkor raktárból hozta a srác, gondolom kifutó termék...

Ő pedig itt az én kis lámpám :) (háttérben meg a "Milka-lila" falam, aminél sokkal de sokkal sötétebbet akartam eredetileg, de most már mindegy, majd 5 év múlva újrafestem :D ...). Hasonló a nappali lámpához, csak Ő 3 ágú, de nagyon jó sok fényt ad! Meg ennek a burája nem márványos, hanem "virág" alakú. Nagyon hasonlít mondjuk az otthoni lámpámhoz, bár az otthoni sokkal jobb néz ki :D ...

Ez pedig itt nem más, mint a már készen lévő fűszertartóim! Ha valakit érdekelne esetleg, hogy hogy néznek ki ezek a polcon :D ... (hozzá tartozó bejegyzés: ITT) Egyébként egész jól gyűlnek már a fűszerek, már csak pár hiányzik, ami számomra fontos, pl. köménymag :), de ez még elhanyagolható. Egyenlőre azok, amik nagyon de nagyon kellenek a mindennapos élethez, pl. bazsalikom :D (apám úgy hívja csak "a te fűszered", ugyanis Ő valami miatt nem szereti, de ez nem meglepő, ama a paradicsomot vagy a paradicsomból készült dolgokat, így a spagettit vagy a pizzát sem szereti, így én ilyesmin már meg se lepődök :D ...), amit én a vajas kenyérre is képes vagyok szórni, nem csak a salátákra meg a húsokra :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...