2010. augusztus 14., szombat

Linkek - Drótolók és egyéb Bloggolók

A mai nap annyira eseménytelenül telt, hogy reggel 3xor keltünk fel párommal, én pedig délután akkorát aludtam, hogy este fél tizenegykor keltem fel :D ... Ennek mondjuk a tegnapi nap lehetett az oka, amikor ugyanis a legnagyobb zuhogó esőben mentünk át egyik haverunkhoz, mert a taxiállomás (most itt a káromkodás helyett tessék a !@%halálfej-et elképzelni) nem vette fel a telefont, és mondjuk egy olyan fél5ig ott iszogattunk :) .... Vicces történet volt. Nos, de most nem ezért jöttem, hanem azért, hogy elmondjam, dolgozok jelenleg egy "ügyön" (Evelyn virágai lesz a címe), és hogy tökéletes legyen a dolog, vennem kellett hozzá hurkapálcát. Sokat gondolkodtam, hogy vajon hogyan tudnánk hasznosítani a hurkapálcát virágszár, és bábutartón kívül, de sajnos nem nagyon találtam semmi mást - helyette rengeteg sok érdekes és szép linket, ismét :) , amit meg is osztanék veletek! Komolyan mondom, bármennyire is vagyok az internet gyermeke, mindig meg tud lepni, hogy mi minden van a neten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...