2010. augusztus 19., csütörtök

Praktika - Vérvörös hit ékszerszett

Íme hát, az utolsó szettem, amivel már régóta tartozok, de eddig nem sok erőm volt róla írni :) ... A dolog nagyon egyszerű - ismét csak a megfelelő alapanyagok voltak szükségesek; a kis "cseppek" egy törött gyertyatartóról, a lánc már ki tudja honnan, a kiskeresztek pedig egy "kéz-díszről", ami mindig is kicsi volt rám sajnos :( ...
Nagyon szeretem a keresztekkel díszített ékszereket, bár szerintem ezt már írtam korábban. Többek között ez a szeretetem inspirált arra, hogy létrehozzak valami szép kis szetett, s végül ez született meg:
nyakék - csipkéből, melynek a széléhez vörös, vékony szaténszalag van varrva, amihez kis kampókkal a karikákat, a cseppeket, kereszteket és a láncokat erősítettem. Hátul patenttal kapcsolható össze. (a keresztek a képen sajnos nem nagyon látszanak :S ...)

A hozzá tartozó fülbevaló, bár itt a fényképen nem látszanak a keresztek :S ... A tervek szerint nagyon is hasonlít a nyakékhez - karika, lánc, kereszt, csepp :) ...

A szettet nagyon kényelmes viselni, nem aggat, meg semmi, ahogy a többi szettemnél is ugyanez a helyzet :), hiszen méretre csináltam őket, bár nem nagyon hordom őket mostanában (1, mert melegítenek az ékszerek nyáron, 2, lakásfelújítás közben minek :D ?, 3, nem nagyon van piros a ruháimban, hogy legyen oka a piros színű cseppeknek :) ...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...