2013. október 8., kedd

30 napos fűzőkihívás - 12. Melyiket szereted jobban? A derékfűzőt, a mell alattit vagy az egész mellet fedő verziót?


Jó kérdés...

Be kell valljam, hogy nekem csak mellet fedő fűzőim vannak/voltak mindig is, így az általánosan elfogadható válasz lenne, ha azt mondanám hogy őket szeretem a legjobban. Talán ha erre a kérdés 2-3 évvel ezelőtt kellett volna válaszolnom, akkor egyértelműen ezt válaszoltam volna.

De valamiért az egy ideje már nagyon-nagyon rá vagyok cuppanva a mell alatti fűzőkre, valahogy olyan szépek... Lehet azért, mert én a legtöbbször a teljes melles fűzők alá is húztam valamilyen felsőt vagy trikót, nem tudom miért, anélkül "pucérnak" éreztem magam.

A fenti kép is annyira gyönyörű... Csupa-csipke top/felső, hozzá egyszerű fekete derékfűző... Szívdobogás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...