2013. október 15., kedd

30 napos fűzőkihívás - 19. Mióta érdekelnek a fűzők?


Ez egy jó kérdés. Nem emlékszem arra a napra, amikor "kinyílt" a szemem és rácsodálkoztam a fűzők csodálatos világára.

A fűzők már kicsi korom óta "velem voltak", hiszen nem egy mesében láthattuk, hogy a hercegnő fűzőt vesz fel, vagy fűzős báli ruhában találkozik a hercegével.

Úgy igazán, tudatosan érdekelni 14 éves korom körül kezdhettek, amikor elkezdtem "gothulni" látványosabban - ez várható is volt, hiszen minden goth kislány beleszerelmesedik a fűzőkbe :) ...

Azt hiszem 15-6-7 éves koromban volt a "tetőpont", amikor szinte minden gondolatom a fűzők körül forgott - fűzőben jártam, a boltokban fűzőket kerestem és vettem, stb. A fűzős képekre mindig is csorgattam a nyálam, a mai napig :) ... Hiszen gyönyörűek... *,*

2 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Tavaly sokat olvastam a blogod, néhányszor kommenteltem is, viszont az utóbbi időben nem nagyon volt időm kikapcsolódás céljából olvasni blogokat :( Ezt be fogom most pótolni, mert kedvelem az írásaidat, illetve imádom a fűzőket, úgyhogy ez a 30 napos kihívás pont nekem való :)

    Nos, engem olyan 15 éves korom óta érdekelnek a fűzők, 6 éve már. Egy idősebb barátnőm "fertőzött meg" ezen ruhadarabok szeretetével.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy "újra látlak" ^^!

      Időhiányban szenved most szinte minden ismerősöm :( ... Én is eléggé elhanyagoltam a blog írást, azért is csinálom most ezt a fűző-kihívást, hogy visszarázódjak :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...