2013. október 1., kedd

30 napos fűzőkihívás - 5. Melyik tetszik jobban, ha egy fűző elöl fűzős, kapcsos, cipzáras, vagy egyáltalán nincs rajta semmi?


Igazából a legtöbb ilyen dologra szerintem nehéz válaszolni, mégpedig azért mert szerintem nem ettől függ egy fűző. Mindegyik típusból láttunk már szép darabot, nekem is van/volt mindegyikből már életem során, viselésükkel kapcsolatban olyan óriási nagy különbséget - eddig - nem vettem észre, bár én vagyok az aki a [reklám] Pepsi és a Coca cola [/ reklám] között se érez különbséget :) ...

Ha nagyon szőrösszívűen közelíteném meg a kérdést, akkor azt mondanám, hogy talán a legszebbek a nekem a fűzővel rendelkező fűzők - függetlenül attól hogy azon kívül van-e még rajtuk kapocs vagy cipzár, legyen neki fűzős része. Azzal nagyon szépen fel lehet venni egy nő alakját, talán jobban is mint egy sima cipzáras darabbal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...