2013. október 17., csütörtök

30 napos fűzőkihívás - 21. Miért hordasz fűzőt? (pl. testmódosítás, tartásjavítás miatt, divatból, stb.)


Nem igazán vágyom 30 centis derékre, ráadásul az ilyen rettenetesen vékony derék nekem már nem is szép :S ... Egy nő szerintem maradjon arányos, ne rontsa el ezeket az arányokat ilyen túlzásokkal.

Egyik barátnőmnek volt "tartásjavító" fűzője, nos, az közel sem hasonlított a boltban kapható fajtákhoz. Borzalmasan nézett ki, ráadásul szegény lány mondta is, hogy fáj amikor rajta van, annyira kényelmetlen ... :S Remélem nekem majd nem nagyon kell ilyet viselnem emiatt.

Az tény, hogy némiképp ösztönöz arra, hogy kihúzzam magam, ha fűzőt viselek, de azt hiszem nem ez a fő szempont...

A legfőbb ok azt hiszem az, mert tetszenek a fűzők ,szeretem őket. Szeretem, ahogy kinéznek, ahogy az ember lányának testére simulnak és kiemelik annak az alakját, sőt, javítanak is rajta :) ... Lehet ezt nem szeretni ^^?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...